@Marvin heeft het grootste deel al uitgeschreven, maar ik wil toch even mijn mening geven.
En ja, eerlijk, ik vond het echt niet leuk. Op het moment dat de rit begon was er een hele harde piep te horen. Het deed echt pijn aan mijn oren. Deze piep is de hele rit gebleven en werd helaas niet overstemd door de muziek. Ik was te erg afgeleid hierdoor, waardoor ik minder van de rit heb meegekregen. Nu moet ik zeggen dat ik ook last heb als ik langs zo'n kattenverjager loop. Dus ik zal er misschien iets meer last van hebben dan anderen. Maar het was echt niet niet leuk.
Daarnaast ben ik al die tijd weg gebleven van spoilers, maar ik vond de rit echt iets van, oh dit was het. Nu begreep ik later dat we een B-versie hadden. Maar dan denk ik, had dan inderdaad de opening uitgesteld. Ik kan op mijn werk ook niet iets opleveren dat nog niet af is. En zo voelt dit voor mij wel een beetje. Jammer.
Nog even wat positieve punten. De wachtrij en het gebied zijn echt heel sfeervol. Daarnaast zijn er ook heel veel leuke souvenirs te verkrijgen.
Op dit moment geef ik hem nog even een 6. Hopelijk stelt mijn mening nog bij als ik hem vaker gedaan heb.