Ik was zaterdag bij de preview, en heb er enorm van genoten. Door mijn beperking heb ik de details nog niet echt gezien, dus ik wacht nog wel op een onride na de officiële opening, maar de ritervaring en sfeer in het algemeen vond ik top. Dat hoge piepgeluid waar veel mensen het over hadden heb ik niet gehoord. Het is best mogelijk dat mijn 33-jarige oren die frequentie niet meer opvangen, of het kan zijn dat die toon er niet (meer) was bij mijn rit. Wel vond ik dat je het ritsysteem zelf nog vrij duidelijk hoorde, maar voor mij nam dat niet heel veel af van de ervaring.
Wat het griezelen betreft, vond ik het begin van de rit eigenlijk nog het meest effectief. Je zit een tijdje volledig in het donker, waarbij je de banken licht voelt bewegen, en geen idee hebt wat er gaat gebeuren. Dat bouwt de spanning lekker op.
Oh, en ook het sound design in de wachtrij vond ik erg goed. Zeker het gedeelte vlak voordat je de attractie binnengaat, en er allerlei geluiden vanuit het bos eromheen lijken te komen. Zou die wachtrij ook wel eens in het donker willen beleven.