Ik ben uiteindelijk vandaag gegaan en BM toe (staat op de website dus ook wel te verwachten) maar Chiapas ook. Vind het wel een beetje vreemd dat ze voor BM zeggen dat hij "gesloten" is en voor Chiapas "tijdelijk gesloten" alsof er nog een opening zou komen, hoewel deze er al even lang uitligt als BM... Toch maar vreemd wat ze daar doen in Brülh.
Irrelevant hieraan maar wil het wel even vermelden; ik weet niet wat de algemene ervaringen dit jaar zijn met Phantasialand en of ik toevallig een slechte dag had, maar veel andere (grote) attracties lagen er meermaals langdurig uit. Zo lag FLY er enkele uren uit alsook Taron. Ik weet dat het een zaterdag is maar doet toch pijn om bij alle andere attracties gigantische wachttijden te zien omdat er enkele grote publieks/capaciteitstrekkers uitliggen. Verder waren de operations heel erg traag (vooral bij Taron, daar werd treintje pas gedispatched wanneer vorige trein de remmen in schoot. Dit was geen éénmalige gebeurtenis maar leek eerder gewoonte). Kan altijd zijn dat ik op deze vlakken een mindere dag heb gehad, maar wil wel gerust weten of anderen hier hetzelfde over voelen.