Coasterfrenzy Gasten van Charles Lindbergh hebben een gratis ticket om in de wintertraum terug te komen gekregen. Plus 6 fastpasses voor andere attracties. Of dat standaard is voor iedereen weet ik niet, maar lijkt me wel. PHL is meestal niet kleinzierig als het gaat om tegemoetkomingen.

Lijkt me een hele nette tegemoetkoming. Maar nog beter zou zijn om gasten die geboekt hebben van te voren te informeren en gratis om te laten boeken naar een ander moment. Misschien doet men dat ook wel, hoewel ik daar nog geen bevestiging van heb gezien.

Aangezien ik er jaren gewerkt heb, weet ik precies hoe men denkt: er is iets aan de hand en dat duurt gewoon langer om op te lossen; meestal iets stoms als onderdelen die een langere levertijd hebben.

Gasten worden gecompenseerd, maar er worden verder geen mededelingen gedaan want het verleden leert dat allerlei gasten daar rechten aan te menen ontlenen. Bovendien is het ook de theaterfilosofie; wat er achter de schermen gebeurt is niet belangrijk en hoeft het theaterpubliek niet mee te krijgen. Verder zo weinig mogelijk publieke ruchtbaarheid want het heeft onnodig sterkte invloed op je bezoekcijfers.

    Nou ik hoop dat dat geen weken gaat duren in elk geval. We hebben immers een meet-up op de planning staan voor de 26e...

      Niek Ik ga de 24e en zit ook echt te bidden dat ze het probleem snel fixen. Zou echt grote zonde zijn...

      Ik hoop ook dat het niet heel lang gaat duren. Aangezien de 23e een bezoek op de planning staat met vrienden die F.L.Y. nog niet gedaan hebben.

      Ik ben wel benieuwd wat er precies aan de hand is, zeker met deze opmerking van @Coasterfrenzy in het achterhoofd.

      Coasterfrenzy Al sinds eind september/begin oktober lijken er problemen te zijn. Uitstapstation werd vaak niet gebruikt, maar zelfs als het wél gebruikt werd was de capaciteit behoorlijk laag (zelfs met 3 treinen) wat opmerkelijk is.

      Alain Bovendien is het ook de theaterfilosofie; wat er achter de schermen gebeurt is niet belangrijk en hoeft het theaterpubliek niet mee te krijgen.

      Bij internationale theaterproducties hoort het publiek vaak wel van tevoren of de understudy speelt. Een kort bericht op de website van het park dat F.L.Y. tijdelijk buiten gebruik is had in deze filosofie dan geen kwaad gekund, lijkt me. Al moet ik toegeven dat de al genoemde tweet meer is dan verwacht, wat dat betreft gaat het wellicht de goeie kant op.

      • gjee vindt dit leuk.

      ik heb een bezoekje gepland voor de eerste dag wintertraum de 19de, ben beniuewd of dat FLY tegen dan geopend zal zijn.

      Het feit dat er een hijskraan on site staat doet me denken dat dit wel eens heel dit seizoen kan gaan duren, maar misschien is het iets kleins.

      • Rubrix heeft hierop gereageerd.

        Nevz Het feit dat er een hijskraan on site staat doet me denken dat dit wel eens heel dit seizoen kan gaan duren

        Als dat zo is mogen ze er dan wel snel een bericht over gaan uitgooien. Het is toch de grote nieuwe publiekstrekker van het park. Het zou simpelweg niet kunnen als ze de sluiting onaangekondigd zouden houden

        • Nevz heeft hierop gereageerd.
        • Tonnie vindt dit leuk.

          Wij gaan de 19e met de familie naar phantasialand waarvan een groot gedeelte fly nog niet gedaan heeft en dat toch wel de grootste reden is voor het bezoek. Hoop echt dat ze hem snel weer aan de praat krijgen

          Rubrix Ik zie net op looopings een foto dat ze een bakje met personeel aan die kraan hebben hangen. Ze zijn de Helix rechtsvoor naast de wachtrij aan het inspecteren. Wat er precies is, geen idee? Ik hoop dat hij spoedig weer kan draaien.


          Kijk dit is nou fijn phantasialand

          Eindelijk een beetje inzicht. Fijn dat de achtbaan weer spoedig open gaat!

            Gelukkig, maar wel jammer voor de families, vrienden en fans die nu naar PHL gaan en vast zitten aan een vaste dag wat met die kortingsactie het geval is.

            Rubrix Dat zou dus inhouden (zoals nu ook op looopings is te lezen) dat F.L.Y. komende zaterdag weer open is... ben benieuwd of ze dat gaan halen! Maar aan de andere kant, ze communiceren echt niet die datu, als ze nu al weten dat er een kans is hem niet te halen.

            Ben benieuwd of hij zaterdag weer open gaat. Wij gaan volgende week dinsdag die kant op. Nu hebben we F.L.Y. wel al in 2020 gedaan, dus het is geen dealbreaker, maar zou wel gewoon jammer zijn. Ook omdat het hele gebied dicht is. Dochter moet alleen Black mamba nog doen en 1 van de winja’s. Dus die moeten open zijn haha! We gaan het zien!

            Klinkt eerder als een excuus dan daadwerkelijk gepland onderhoud. Ook bij het Hotel schijnen ze niet echt op de hoogte te zijn geweest van de sluiting, volgens mensen die er waren. Gasten die geboekt hadden worden blijkbaar naar een ander hotel verplaatst.

            Toen Black Mamba destijds dicht ging voor de bouw van de Adventure Trail was dat gepland en wél vooraf aangekondigd.

            4 dagen later

            Iemand enig idee of we alweer kunnen vliegen?
            We wachttijden apps zeggen wel weer dat die open is namelijk…

            Vandaag in Phantasialand geweest en fly was de hele dag open. Talocan en chiapas waren alleen in de ochtend open en waren de rest van de dag gesloten

              Jabo Blij om te horen aankomde woensdag een geweldig dagje PHL gaan beleven ":-).
              Heb gezien dat het redelijk weer wordt wel fris maar droog met zon en bewolking.

                Amber Niet om je pret te bederven... want ik ga zelf ook die dag en hoop net als jij op goed weer... maar dit geeft een behoorlijk tegenovergesteld beeld van wat jij zegt...

                Back on topic, fijn dat F.L.Y. weer open is, ging er toch wel een beetje naartoe speciaal voor F.L.Y. omdat de vrienden met wie ik ga hem nog niet gedaan hebben!