Alles hangt er van af of de hervormde directie een potentieel andere koers wil opvaren dan voorheen. Anders zie ik ze gewoon RtH één op één kopiëren in HoPa. Sinds de overname, op het gebied aan Sky Scream na als ook de retheming van de darkride, is quasi alles al elders gebouwd naar mijn gevoel voor het in Duitsland werd gebouwd. Het Wickieland is een zelfs volledig nagebouwd en de rapid heeft naar mijn gevoel quasi identieke beelden als de Dino Splash in PdP.
Ik denk niet dat Plopsa wakker ligt dat mensen zouden klagen over het mogelijks klonen van RtH. De baan krijgt overal rave reviews, en op zich hebben ze daar al een wereldunieke achtbaan met Expedition Geforce die toch nog steeds hoog gewaardeerd wordt en dus dat plekje wat opvult. Als er naar mijn persoonlijke mening een attractie is die ze in elk park net wel mogen neerpleuren, dan is het RtH wel!
Tuurlijk wil mijn pretparkhart een unieke (thrill)achtbaan, maar dit is zeker evenzeer goed! Liever dat, dan een kloon van Heide eerlijk gezegd. Al denk ik eigenlijk meer dat HoPa nood heeft aan een baan als Heidi dan pakweg RtH.