Dream_wizard Ik weet dat ze er geen geld voor hebben maar een betere door ontwikkelde wave coaster zoals in Seaworld zou ik best dichtbij willen en gunnen aan Holidaypark.
Een variant van Wave Breaker zou zeker wel een goede keuze zijn, maar ze bouwen al een baan vergelijkbaar met Wakale uit Bellewaerde. Dat zou dan wel erg dubbelop zijn.
Dream_wizard Misschien een out en back coaster van GCI? Zit je wel op den duur met onderhoud ben ik bang, maar zou ook best mooi zijn.
Zo'n soort coaster levert dan iets vergelijkbaars op als Heidi in de Panne. Mogelijk dan wel een andere layout, maar verder weinig verschillen denk ik. Dat zou wel passen en mogelijk ook in de toekomst wel kunnen komen.
Dream_wizard Helix en Fonix zijn ook type achtbanen die ik in Holidaypark niet zie misstaan, hier zijn dus je voorbeelden.
Helix, hoewel een erg goede coaster, is te groot voor Holiday Park. En hoewel ik ook graag een vergelijkbare coaster zie komen, ben ik bang dat dat niet gaat gebeuren. En een vergelijkbare mening heb ik helaas ook over Fonix, dat zou namelijk te dicht bij Sky Scream zitten qua heftigheid.