MattaM Een Toverland hot sauce genaamd Spicy Pete’s zie ik ook wel zitten om de F&B souvenir lijn uit te breiden!
Wat een goed idee! Of de ribs in het restaurant te voorzien van Spicy Pete sauce 🤤
Aurelius Denk aan Mysterious Island in Tokyo, Batuu en Hogsmeade in Amerika en Thunder Mesa in Parijs.
Grappig, want ik had dus dezelfde gebieden in gedachten toen in dit eerder vandaag schreef, maar ook in die gebieden vind je toch wel een bepaalde luchtigheid terug. Misschien minder aanwezig dan Spicy Pete straks, maar we hebben behalve de tekening ook nog geen beeld hoe de uitwerking gaat worden. Dus ik wil toch een slag om de arm houden dat dit elkaar niet hoeft te bijten.
R013 Toverland laat eens te meer zien nog steeds een regionaal parkje te zijn puur door de vage keuzes die gemaakt worden , je hebt een prachtig thema gebied en die ga je vervolgens bekladden met die land van Toos stijl , gooit wat plastic draken in het gebied en de hele gezette sfeer is verpest.
Niet om vervelend te doen, maar Avalon kreeg eerder volop kritiek omdat het gebied niet af zou zijn. En in zekere mate was ik het daar mee eens en toen de schop in de helix ging had ik ook als primaire reactie; doe nou niet. Maar ik zie dus geen regionaal parkje aan het werk, maar een park dat ambitie, visie en lef durft te tonen. Noem mij maar voorzitter van de fanclub, maar ik ben van deze uitbreiding meer gecharmeerd dan het geïsoleerde ontwerp van Dance Macabre (om de vergelijking toch even te maken). Met al deze (kleine) uitbreidingen, het “stapelen” van de attracties tegen elkaar en het toevoegen van veel details gaat dit gebied zichzelf complementeren. Misschien komt het allemaal wel omdat men elk detail momenteel wilt onthullen, iets dat van mij niet hoeft. Bouw deze winter lekker door, geef soms wat bouwfotos en doe bij de opening laten zien wat je allemaal hebt bedacht. Ongetwijfeld dat Spicy Pete dan ook heel anders was onthaald, want dan is het een van de vele zaken om te bespreken ipv dat dwangmatig inzoomen en vervolgens bediscussiëren van elk nieuw element.