Ik verwacht dat de Efteling eerst een Flying-Theater elders in het park, bijvoorbeeld op de west-uitbreiding, gaat openen en pas daarna Fabula weg gaat halen. Op de West-Uitbreiding zijn de wetten en regels ideaal voor voor indoor attracties als deze.
Alhoewel… ik zie ze ook best nog een bioscoop maken in een soort van Uitreik waar de Fabula film alsnog gedraaid gaat worden. Het zou zonde zijn om die leuke film weg te gooien. Zelfs na X jaren nog. Ik verwacht dat de kwaliteit minder gaat verjaren als de PandaDroom film tenminste.
Op de grond van de gesloopte Fabula verwacht ik dan weer een heel nieuw concept met een minder prominente loods. Mij lijkt de LogFlume toch meer iets voor Strookrijk, ook om de water-attracties wat meer te spreiden. Darkrides heb je dadelijk met Fata, Symbolica en semi Danse Macabre hier ook genoeg. Is een nieuw theater op deze plek een idee of wordt het gebouw dan alsnog veel te hoog? Een spannende show in het verhaal van Danse Macabre kan natuurlijk heel tof zijn. Of geef Pardoes een show. Opties genoeg.