R013 Ik merk inderdaad dat je het er erg warm van krijgt. Je haalt er een hoop dingen bij. Ik ben het gelukkig wel met je eens dat corona een agressieve virale infectie is, maar laten we alsjeblieft die discussie bewaren tot deze later dit jaar ongetwijfeld weer oplaait.
Ik heb “me eigen” naar mijn idee redelijk goed verdiept in deze materie. Jij ook?
Of de indeling van Natura2000 terecht is geweest valt ongetwijfeld over te discussiëren; maar die discussie is vele jaren geleden gevoerd.
Dat zaken duurder worden heeft natuurlijk met heel veel meer dingen te maken dan alleen dit probleem. Maar het zou mijns inziens geen slechte zaak zijn als bijvoorbeeld vlees duurder wordt. We moeten accepteren dat bepaalde dingen nou eenmaal duurder zijn dan wij soms willen betalen. Zelfde geldt voor vliegen etc.
Btw: brood gaat niet duurder worden door veranderingen in de veeteelt, denk ik. Maar hoor graag jouw visie hierop (mag ook als het morgen wat is afgekoeld 😄 )
Edit: sorry, zie net je laatste respons pas. Wil er best op in gaan, maar weet niet of het zinvol is. Vroeg me nog wel af:
R013 in dit ooit zo prachtige land.
In welke periode vond jij dit land prachtiger dan nu en wanneer is het volgens jou misgegaan?