- Bijgewerkt
Coasterfrenzy En waarschijnlijk ook een Intamin toren niet (je zou dat kunnen zien als gesloten wanden).
Ik denk dat je zo strak de regels niet hoeft te lezen, zo'n toren is gewoon een slanke constructie en echt een attractie.
Maar een gebouw mag het niet zijn. (tenminste, niet hoger als 30 meter)
Overigens kán je wel afwijken van de regels, maar dat betekend een uitgebreide aanvraag omgevingsvergunning. Gezien de melding nu ter kennisgeving is, ga ik ervan uit dat dat nu niet het geval is en de attracties binnen de regels van bestemmingsplan vallen.
Coasterfrenzy In tegenstelling tot hoe de diverse delen op de kaart hierboven ingetekent zijn, verwacht ik eigenlijk wel dat de gehele vijver bij Avalon betrokken wordt..
Ik zeg niet dat dat niet gebeurd, maar het groene gedeelte heeft andere regels waar je aan moet voldoen als de delen daarbuiten.
Daarnaast kunnen ze de vijver best aanpassen, maar moet enkel ergens anders water gecompenseerd.
Ik ben er vooral vanuit gegaan dat Avalon naar het noorden toe richting de vijver wordt uitgebreid en niet achter Fenix. O.a. vanwege de ligging daarvan. Maar wie weet compenseren ze het water wel al op het gebied achter Fenix, waar op het masterplan Fase 6 is ingetekend.