Tvlfan Dit zou de revisievergunning kunnen verklaren aangezien dit perceel niet ‘bevoegd’ is om accomodaties op te bouwen. Is hier toevallig een expert in vergunningsaanvragen?
Geen expert. Verre van. Maar de noordzijde van dat perceel is juist wél aangewezen met bestemming verblijf.
MattaM Ik ga er een beetje vanuit dat de vijver wordt opgesplitst. Aan de ene zijde de attracties en aan de andere zijde het hotel. Ik vraag me af of het resort onder wel onder hetzelfde bedrijf geregistreerd wordt als Toverland.
Zo is het nu wel bedacht vanuit het -huidige- bestemmingsplan. De Noordzijde van de vijver ís al bestemming verblijf, hier was altijd al het hotel bedacht. Maar (zoals ik eerder aangaf in dit topic) in de plannen voor een nieuw bestemmingsplan waar het park mee bezig is, is niet voor elke variant hier nog verblijf geregeld dus het park lijkt dat plan voor een hotel op de locatie aan de noordzijde van de vijver niet meer in steen gebeiteld te hebben...
We vermoeden vanuit de Looopings berichten dat het resort rondom Troy/Oude parking is bedacht.
Daarnaast betreft de vergunningaanvraag een revisievergunning, wat wil zeggen een wijziging op de huidige omgevingsvergunning gebaseerd op het huidige bestemmingsplan. Kan het niet zo zijn dat het park de bestemming verblijf juist van Avalon af wil hebben, om deze vervolgens aan te vragen voor het gebied rondom Troy?