Eftelabbo Volgens mij sluiten de wachtrijen altijd pas met sluitingstijd van het park
Eftelingpanda zo is het in iedergeval vanaf 2010 geweest… sluitingstijd park = wachtrij sluiten..
R013 Over het sluiten van de rijen , ik stap altijd op sluitingstijd nog in een wachtrij. Ik maak zelden mee dat een rij al voor sluitingstijd dicht is en kom er wekelijks.
Ik heb even teruggezocht wanneer die commotie plaatsvond waar ik het over had, dat was in de zomer van 2017. Zie ook deze twee Looopings berichten: 1 / 2
En iets anekdotischer, afgelopen zomer heb ik meermaals gezien dat de wachtrij van bijvoorbeeld Baron 1898 of Joris en de Draak al een kwartier eerder dicht was. In mijn ogen is dat nooit een uitzondering geweest. Ik denk dat het nu gewoon minder opvalt (of minder vaak gebeurt), omdat de echte piekdagen zoals voor corona ontbreken. Dat betekent dat 's avonds de rijen ook een stuk korter zijn dan vroeger, en het dus misschien iets minder erg is als de rij wat langer open blijft. Ik bedoel maar, hoe vaak staan er nog rijen van langer dan 15 minuten bij sluitingstijd van het park?