De rij loopt vanaf Danse Macabre naar Symbolica en via de Pardoes Promenade bijna helemaal terug tot aan de parkingang. Veel succes aan degene die erin staan... 😳

Oh mijn god 🙈 Laten ze de rij dan ook open tot 20.00 om tot 24.00 leeg te draaien? 260 minuten volgens de app intussen.

App geeft nu 260 aan.
    Ik zal mensen die daar in gaan staan nooit begrijpen.
    Zelfs al had ik hem nog niet gedaan op de preview dan was ik later wel gegaan.

Roept wel de vraag op waarom hier het digitale systeem niet van stal is gehaald eigenlijk. De wachtrij leent zich er perfect voor

Zijn inderdaad allemaal mensen die niet de Baron of de Fata Morgana ingaan 😉

Japio mwah denk dat de hype van DMC nog wel ff door blijft gaan hoor!

260 minuten is wel echt heftig, tijdens de opening van Symbolica heb ik destijds 2.5 uur staan wachten. Dat was al lang. Maar dit is echt next level. Je kunt zeggen dat de marketing goed zijn werk heeft gedaan. De efteling zal ook dit wel echt moeten evalueren, de wachtrij die begint bij de ingang van het park is wel echt een toppunt van "het staat tot aan laaf"

Robkuh84 Er is toch niemand die 4 uur en 20 minuten gaat wachten in een rij???

FOMO noemen ze dat. Dus ja er zijn zat mensen die dat doen. Ik vind het ook echt van de zotte, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen het doen. Je hebt 2 jaar gewacht op deze attractie, dan maakt die 4 uur extra ook niet heel veel meer uit natuurlijk.

Robkuh84 toen Hagrid's in Islands of Adventure opende was de wachtrij 8 uur. Er zijn veel gekkere dingen gebeurd.

perfecte kans voor de Efteling om de doorstroom te 'oefenen' voor drukke dagen! maar tot zover is het goed geregeld volgens mij

ben wel benieuwd of (en ff spoiler tag wachtrij detail) de vertelling van danse macabre op het kerkhof ook gewoon verteld gaat worden, of voor optimale doorloop alles in 1x open staat

Robkuh84 De rij loopt nu ook door het halve park, dus je wilt actief dat mensen niet meer gaan aansluiten. Ik verwacht dat de daadwerkelijke wachttijd lager gaat zijn.

We hebben vanaf polled keuken straks ongeveer 1,5 uur gewacht, valt wel mee dus.

Ik ga er rond 4 uur ook naar toe hoor!