- Bijgewerkt
The_Real_Infernape op welke keuze doel je precies? Want het attractietype vind ik juist niet lijken op iets wat er al is. Villa Volta komt het meest in de buurt, maar zelfs dat is een totaal andere beleving, veel kalmer qua bewegingen.
Is dat zo? Of is dat zo vanuit een pretparkperspectief, maar zou het voor de gemiddelde bezoeker van de Efteling wel eens anders kunnen uitpakken.
Ik begrijp dus niet waarom men voor een indoor beweegattractie kiest, waarbij niet het huis, maar de bank beweegt. Nog los van het feit dat ik al niet begrijp waarom er in de hoek van het spookslot weer een losstaand thema wordt gebouwd. Waarom niet aansluiten op Max en Moritz, of de Piranha. Eventueel op de Baron? Dus nu liggen er dadelijk 5 themaatjes op een paar vierkante meter. Terwijl een grote uitbreiding aanstaande is waar een uitgelezen kans is om, als je al iets met spoken wilt doen, echt goed te kunnen uitpakken.
Het komt op mij weer als een korte termijn oplossing over (zoiets als de achtbaan van Max en Moritz). En dan hoop ik maar dat al die leuk getekende toeters en bellen niet weer de attractie gaan overstemmen.