Dit systeem komt als een mooie verrassing op me over. Vooral dat het wat sneller lijkt te gaan dan wat schuifelen geeft me wel een goed gevoel mee. Tof dat het totaal wat nieuws is geworden wat zelfs mede met het park is ontwikkeld! Ben echt benieuwd naar de beleving en herhalingswaarde.
Kapitein_Van_Der_Decken Het zou toch prachtig zijn als er een dirigent op de middenzuil komt als prachtige animatronic die de effecten laat bewegen op de muziek.
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Hoe mooi zou dat zijn, dat hij tegen de draairichting van de schijf in draait en met zijn stok de muziek aanstuurt en alles laat dansen.
JeepeeB Wat de Efteling met de Baron deed doen ze nu ijskoud weer.
Stanley is in Nederland en omstreken beroemd geworden met zijn rol in de musical Elisabeth als.....de Dood!
Ik denk dat veel minder mensen weten dat Stanley de dood was in Elisabeth, dan dat mensen de Baron van Bassie en Adriaan kennen. De Baron is in de Nederlandse tv geschiedenis echt een cultfiguur geworden en over 25 jaar zal de uitspraak "drommels drommels.." nog steeds bekend zijn 🙂
John De making of video vind ik daarentegen echt heel knullig. Acteren alsof er een vlog opgenomen wordt in een carnavalsoutfit. Een matig verhaal in een saaie video. Deze 7 minuten duurde echt heel lang. Jammer!
Precies dit! Ik ben het hier helemaal mee eens. Het wist me nu al niet te "pakken" qua spanning. Stiekem ben ik benieuwd wat het was geweest wanneer de Efteling dit aan bijvoorbeeld een Dick Maas had overgelaten.. Maar dat is misschien wat teveel wishful thinking van mijn kant? 😆