broodje123 Zou op zich kunnen, aangezien Toverland zelf heeft aangegeven dat de Wirbelbaum hun 'zorgenkindje' is. Als die telkens maar langdurig onderhoud nodig blijft hebben kan het inderdaad handiger zijn om hem te vervangen. Ik moest gelijk denken aan de Family Dual Wheel van Ride Engineers Switzerland. Deze is heel gemakkelijk thematisch in te passen in het Wunder Wald + de naam Wirbelbaum zou zelfs nog behouden kunnen worden. Weet iemand of een theoretische capaciteit van 553 per uur een beetje overeenkomt met de huidige Wirbelbaum?
Voor de Booster Bike hadden ze vorig jaar niet die nieuwe trein met exact hetzelfde ontwerp besteld als er een retheme op handen was. En hoe tof een darkride ook klinkt, vraag ik me ten zeerste af of daar budget voor is op dit moment. Echt nieuwe infills zouden weer beter in Avalon of Port Laguna, dus dat het een upgrade van een bestaand onderdeel van het Wunder Wald wordt lijkt haast wel zeker. Op basis van de afbeeldingen in de achtergrond zou ik me aansluiten bij een retheme van de Expedition Zork. Ik ben benieuwd!