Toverland plaatste vandaag een teaser online vanuit de werkkamer van Maximus Müller. En er wordt gesuggereerd dat ze met iets nieuws bezig zijn. Wat zou het kunnen zijn?
Attractiepark Toverland vernieuwt wildwaterbaan Expedition Zork
Toverland kennende vast iets groots. Grote darkride, grote achtbaan of heel gebied met 4 attracties tegelijk.
Taronco Dat denk ik dus ook.
Hoe staat het momenteel bijvoorbeeld met de Wirbelbaum? Die ligt (lag) er toch lange tijd uit?
Taronco ik denk dat ze de Boosterbike gaan vernieuwen en gaan thematiseren in zijn thema en dat de scooters dan een eigen bedachte voertuig is
Na de making-of van Hellendoorn ook nog een teaser van Toverland, leuk.
Ik zie links een soort draak. Geen idee hoe dat binnen Wunderwald kan gaan passen. Misschien is het beest van steen en wordt het onderdeel van de rockwork bij Expedition Zork? Wellicht nieuwe aankleding voor de waterspeeltuin buiten?
Thematisch gezien zou het beter passen bij Avalon en wel op het meer erachter (een soort Monster van Loch Ness), maar waarom zou Maximus daar dan aan werken?
The_Bullgod Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken maar het idee van Debruijn7 klinkt ook tof!
Debruijn7 Alleen valt de Boosterbike in de Magische Vallei in plaats van Wunderwald
- Bijgewerkt
Debruijn7 Ah dat zou best eens kunnen! Het is al wel langer bekend dat Toverland het liefst Boosterbike nog zou willen aankleden. Ik had eigenlijk verwacht dat het in een magische vallei thema zou zijn, maar een maximus müller thema is misschien nog wel logischer, en de ingang is natuurlijk prima te verplaatsen naar het wunderwald. Lijkt me best een leuke retheme in ieder geval!
Ook een tweet van Peter. Suggereert in mijn optiek een “echte” uitbreiding, maar dat kan nog steeds net zo goed een horeca punt zijn of een nieuwe speeltuin.
The_Bullgod Half waar, in de winter valt het onder Wunderwald.
Ik heb het ook niet bedacht
Ik verwacht zelf een vervanger voor de wirbelbaum. Dat ding ligt er al zo lang uit, is in Wunderwald en kost niet extreem veel om te vervangen.
broodje123 Die is gewoon weer operationeel voor zover ik weet.
NR92 als ik deze foto,s zo zie zou het ook met Expedition zork te maken kunnen hebben
Jabo
Dit lijkt mij het meest logisch nav de plaatjes inderdaad.
De wirbelbaum is geloof ik inderdaad operationeel, al is die regelmatig dicht voor onderhoud dus een vervanger daarvoor zou ik niet gek vinden.
Booster bike lijkt me geen logische keuze, gezien ze niet lang geleden daar die nieuwe trein al voor hebben aangeschaft. Ik zie niet gebeuren dat ze nu weer nieuwe treinen bestellen.
Wellicht dat het idee van de nieuwe infill attractie(s) in Avalon hier nog even het vermelden waard is, al kan ik dat niet rijmen met Maximus gebruiken in de teaser.
Dit is wel interessant om te volgen.
Met de laatste grote projecten hebben ze echt laten zien wat ze minimaal in huis hebben.
Nieuwsgierig naar wat dit zou kunnen zijn. In een interview met iemand van directie werd destijds gezegd dat een grote darkride wel wordt geambieerd.
Buiten het al eerder genoemde "foute themagebied" is die trein natuurlijk "net nieuw" het momentum om Boosterbike aan te pakken is daarmee toch een beetje voorbij.