Lijkt mij iets permanent voor een tweede toegang.
Onderhoud Huis van de Vijfzintuigen en werkzaamheden Dwarrelplein
- Bijgewerkt
Efteltje Eigenlijk is het toch super onhandig om daar je wandelverhuur te doen?
Ik begrijp werkelijk helemaal niks van deze plaatsing. Had verwacht dat alles (tijdelijk) rechts achter het Huys zou komen na binnenkomst.
Ik blijf er in ieder geval bij dat dit allemaal tijdelijk is om de bouw van het hotel mogelijk te maken, maar vind het gek dat vanuit de concept toch wel lijkt alsof het hotel voor deze faciliteiten geen ruimte gaat bieden.
Dus waar het dan als definitieve locatie komt… ? We weten dat het hotel qua ontwerp dit nog niet de definitieve versie is, maar ik verwacht ook niet een hele vleugel er aan die deze faciliteiten in zich krijgt.
Een openbaar toilet op de parkeerplaats is toch niet verkeerd. Genoeg ouders waarvan de kinderen binnen de poorten niet hoeven te plassen. Maar zodra ze de auto zien, toch moeten.
wellicht komt er zowel binnen als buiten de poorten een toiletgroep. Als ze deze namelijk niet op het dwarrelplein plaatsen wordt het wel erg druk bij de nogal kleine toiletten van de fata, fabula en m&m.
Jeroeen Een openbaar toilet op de parkeerplaats is toch niet verkeerd.
Een. Maar deze is relatief dichtbij het toiletblok van het Huys gesitueerd. Nu kán het uiteraard dat die door een herindeling verwijderd wordt.
Maar dan nog zou ik het logischer vinden als deze voorzieningen ergens in de richting van vak KLM terecht zouden komen, bijvoorbeeld in de buurt van de fietsenstalling.
Mark Maar dan nog zou ik het logischer vinden als deze voorzieningen ergens in de richting van vak KLM terecht zouden komen, bijvoorbeeld in de buurt van de fietsenstalling.
Is het niet zo dat de grond onder de fietsenstalling vervuild is? Dacht op Eftepedia wel eens gelezen te hebben dat er vroeger eerst geruchten waren dat de grond onder de Speelweide vervuild was maar dat dat niet klopte en dat dat wel het geval was bij de fietsenstalling
Mathijsdehaas-2002
Heb het even opgezocht
Oh, vind het wel jammer dat de hondenkennel weggaat (als ik het goed lees). Nu hoeven we er gelukkig geen gebruik meer van te maken, maar is in het verleden wel heel handig geweest, toen hij nog niet zo goed alleen kon blijven en we een paar uur het park in wilden. Kennel zat toen ook steeds vrij vol, dus jammer wanneer ze hiermee gaan stoppen.
- Bijgewerkt
Betere platen vanaf Eftelist!
Zoals ik had al verwacht voelt dit aan alles als een heel tijdelijk iets. Ik blijf de locatie wat frappant vinden maar voor een tijdelijke situatie, prima looks.
Bron: https://www.eftelist.nl/
Ik vind de vorm eigenlijk ook wel raar aangezien het lijkt op een soort ingang met die "opening" in het midden
Komt de toiletgroep dan voor het huis te staan? Zou deze niet gewoon in het verlengde van het nieuwe servicegebouw geplaatst kunnen worden? Waarom in z'n rare hoek
Behalve richting het sprookjesbos vanaf de parkeerpromenade, zijn ook rechts van de parkeerpromenade werkzaamheden.
had niet verwacht dat bekand de gehele linkerzijde afgesloten zou worden, dacht zelf dat een deel nog gebruikt zou worden voor publiek. een deel van de rechterzijde had ik ook niet verwacht.
Wow, lekker feestelijk voor de 70e verjaardag dit..
Beter dit tijdens dagen waar het sowieso al onaantrekkelijk is om een park te bezoeken
kan wel snappen dat ze het nu zo doen, de overheid had met veel pech kunnen zeggen pas in april alle pretparken en dierenparken weer open, kan je net zo goed dingen aanpassen/verbeteren, dat ze vandaag weer open mogen is fijn voor hun en tijdelijk iets minder mooi entree voor ons.
Zo is dat, zolang nog niet de volledige capaciteit benut kan/mag worden, dan kun je beter nu werkzaamheden uitvoeren dan in de zomer. Kunt niet een omeletje bakken zonder een ei te breken
- Bijgewerkt
Het pad naar het Sprookjesbos vanaf de Pardoes Promenade lijkt verwijderd. Heeft dit iets te maken met de actuele bouwwerken (pad is op dit moment niet toegankelijk, wordt het permanent?) of een visuele glitch?
Lijkt op de papieren plattegrond in het park ook niet aanwezig (zie foto van Vrolijke Noot in tweet, erboven over de spoorweg is geen pad meer). Is het dan meer dan een visuele bug?