DaltonTerror Bedankt voor je moeite.
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
Hjalmar vooral deze plaat in Michaels post is erg prettig voor de beeldvorming, @Jailsamer :
Niek Yep, heel duidelijk. Deze kleurvlakken begrijp ik ook heel goed. De sateliet beelden vind ik nog steeds lastig om te lezen.
We graven rustig verder rondom het Frozen gebied.
Disneyland Paris Works heeft vandaag opnieuw een luchtfoto gedeeld van de werkzaamheden aan het Frozen gebied.
Het Frozen gebied gaat de hoogte in. Althans, daar lijkt het op.
- Bijgewerkt
Zie ik op de 2e foto nou de 1e muren omhoog gaan? En de 1e foto eindelijk een fundering
Op D23 lieten ze deze Animatronic zien voor World of Frozen in Tokyo DisneySea. Hopelijk komen deze dan ook naar Parijs en Hong Kong. Die ziet er toch stuken realistischer uit dan de videohoofden.
DaltonTerror De attractie in Tokyo DisneySea wordt een andere dan de twee in Hong Kong en Parijs (die laatste twee zijn min of meer tegelijkertijd ontwikkeld, de ontwikkeling voor Tokyo staat daar -grotendeels- los van).
Rails voor de Frozen attractie ligt al klaar, naast het meer.
Ow, eindelijk een duudelijk beeld van het meer en Frozen.
- Bijgewerkt
Frozen gaat verticaal!
Bron:
Bron:
Hallo allemaal,
Ik ben wat minder geïnformeerd en heb minder kennis over dit onderwerp. Leuk om te volgen wat jullie allemaal zeggen over het te bouwen Frozen gedeelte.
Hebben jullie enig idee wanneer dit klaar zal / moet zijn?
Dat duurt nog even :-(
Als groot Frozen-liefhebber kan het mij niet snel genoeg gaan. Ik kan niet wachten om lekker door Arendelle te struinen!