Maar voor Cars Land is geen plek meer in World of Pixar...

Pino330 Maar voor Cars Land is geen plek meer in World of Pixar...

Wellicht op de plek waar nu Catastrophe Canyon ligt. Lijkt me niet dat die attractie nog een heel lang leven is beschonden. Cars Land kan daar dan prima een opwachting maken. Zeker gezien de grootte van het gebied. (Het is een relatief klein gebied). Past prima met een doorloop vanaf Ratatouille.

SylvainDr Ohja dat klopt daar is nog genoeg ruimte, wist niet zeker dat dat nog bij World of Pixar hoort.

SylvainDr Het zou zonde zijn om Star Wars weg te bezuinigen uit de Studios. Het is logisch dat hier niet over gecommuniceerd wordt, omdat Disney nu focust op Marvel en straks op Frozen. Star Wars komt pas later. Er is nog geen reden om daar nu al over te communiceren.

Eens, maar het is wel opvallend dat Disney eerst specifiek Star Wars noemde en sindsdien stil is erover. Meestal als Disney stopt met praten over projecten betekend dat ze gecancelled zijn, zie het Mainstreet Theater en Reflections Resort bv. Maar we zullen zien, ik hoop op een verbeterde versie van ROTR en niet een "gedateerde" attractie tegen de tijd dat we hem krijgen.

Ik hoop op een meer tijdloze attractie i.p.v. een attractie vol schermen. Spiderman en Ratatouille hebben ook vooral schermen en dat vind ik al genoeg voor een park van deze grootte. Het moet geen Universal Studio's worden 😉

Er waren voorheen geruchten dat er een Splash Mountain achtige attractie zou komen op de plek van Star Wars. Dit is al veel tijdlozer en zeker met de Princess and the Frog een pareltje. Disneyland Paris heeft al 30 jaar een tekort aan een natte waterattractie in de zomer!

13 dagen later

Jailsamer waarom lees je anders even niet het eerste bericht van @Michael? Daar staat letterlijk alle informatie in en kun je zelf de foto’s vergelijken met de voorstellen. Staan zelfs hele blauwdrukken van het gebied in.

• Niek heeft hierop gereageerd.

Niek Yep, heel duidelijk. Deze kleurvlakken begrijp ik ook heel goed. De sateliet beelden vind ik nog steeds lastig om te lezen.

10 dagen later
          17 dagen later

Disneyland Paris Works heeft vandaag opnieuw een luchtfoto gedeeld van de werkzaamheden aan het Frozen gebied.

2 maanden later

Het Frozen gebied gaat de hoogte in. Althans, daar lijkt het op.

een maand later
          24 dagen later

Zie ik op de 2e foto nou de 1e muren omhoog gaan? En de 1e foto eindelijk een fundering😅

Op D23 lieten ze deze Animatronic zien voor World of Frozen in Tokyo DisneySea. Hopelijk komen deze dan ook naar Parijs en Hong Kong. Die ziet er toch stuken realistischer uit dan de videohoofden.

• RPtje heeft hierop gereageerd.
          • Hook vindt dit leuk.

DaltonTerror De attractie in Tokyo DisneySea wordt een andere dan de twee in Hong Kong en Parijs (die laatste twee zijn min of meer tegelijkertijd ontwikkeld, de ontwikkeling voor Tokyo staat daar -grotendeels- los van).