Hjalmar Jailsamer waarom lees je anders even niet het eerste bericht van @Michael? Daar staat letterlijk alle informatie in en kun je zelf de foto’s vergelijken met de voorstellen. Staan zelfs hele blauwdrukken van het gebied in.
Jailsamer Niek Yep, heel duidelijk. Deze kleurvlakken begrijp ik ook heel goed. De sateliet beelden vind ik nog steeds lastig om te lezen.
Dean Disneyland Paris Works heeft vandaag opnieuw een luchtfoto gedeeld van de werkzaamheden aan het Frozen gebied.
DaltonTerror Op D23 lieten ze deze Animatronic zien voor World of Frozen in Tokyo DisneySea. Hopelijk komen deze dan ook naar Parijs en Hong Kong. Die ziet er toch stuken realistischer uit dan de videohoofden.
RPtje DaltonTerror De attractie in Tokyo DisneySea wordt een andere dan de twee in Hong Kong en Parijs (die laatste twee zijn min of meer tegelijkertijd ontwikkeld, de ontwikkeling voor Tokyo staat daar -grotendeels- los van).
Tjibke Hallo allemaal, Ik ben wat minder geïnformeerd en heb minder kennis over dit onderwerp. Leuk om te volgen wat jullie allemaal zeggen over het te bouwen Frozen gedeelte. Hebben jullie enig idee wanneer dit klaar zal / moet zijn?