Als ze dit tempo doorzetten dan geef ik de Olympische Spelen in 2024 wel een kans. Dat is nu nog 16 maanden om alles gereed te krijgen. Als het een copy-paste wordt van Epcot dan moet dat toch wel lukken?
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
Geruchten gaan dat we op 16 maart tijdens de verjaardag van de Studios te horen gaan krijgen wat de invulling van het 3e land zal gaan worden.
Bron, Disney Gazett.
Hmm, dat kan dan aan mij liggen, maar klinkt niet heel hoopvol voor het Star Wars gebied.
BlueSpirit Kan eindelijk officieel bevestigd worden. Met bouwtekeningen enzo. Of ze komen met een compleet nieuw idee.
De laatste keer dat Iger langs kwam kregen we de uitbreiding als aankondiging. Vandaar de hoop dat het dit nu weer zo’n grote aankondiging gaat komen. Logische verwachting, nu afwachten wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.
- Bijgewerkt
Ik hoop nog steeds op Star Wars, al is het dan een aangepast land met een andere tijdlijn. Maar de RotR attractie is echt een dijk van een attractie die hier in Europa grote ogen zou doen trekken.
Spiderman en een bootjesvaart doen dit niet, vergelijkbaar is al te vinden in de omgeving. Maar RotR zou dit wel doen. Als ze dan nu zouden kiezen voor een compleet ander land zou dit enorm jammer zijn. Moet het toch dan moet het voor mij iets zijn dat hier nog ongezien is. En dan kom je al snel bij Avatar of een Cars Land, of nog iets compleet nieuw. Al denk ik niet dat men Parijs budgetten gaat laten betalen om iets compleet nieuw en uniek te ontwikkelen.
Wild thought; breid de Avengers Campus aan die hoek uit en zet er een Guardians of the Galaxy neer .
Ben zo bang dat al die attracties gewoon te moeilijk zijn voor Parijs. Als ze nu al die spider-man half werkend kunnen krijgen...
Indiana Jones in die hoek, en dan meteen dat monteurs theater vervangen door de stuntshow
Eddie_SL Dat lijkt me niet. Het Disney park heeft daar al jaren een Indy achtbaan staan. Daar lijkt mij een uitbereiding beter.
Mocht er een Indy uitbreiding komen, verwacht ik dit eerder in de buurt van de bestaande achtbaan in het main park.
DaltonTerror Spiderman en een bootjesvaart doen dit niet, vergelijkbaar is al te vinden in de omgeving.
Opzich is het attractietype niet zozeer bepalend. Het gaat juist om de beleving en de IP die er aan hangt. Frozen mag misschien een simpele logflume zijn, maar de IP is ijzersterk. Zelfde met Spiderman; Marvel en Spiderman zijn ongekend populair in de EU en dat is ook te merken in het gebied. Met de toevoeging van de technische snufjes is het niet je 'standaard' shooter geworden.
Maar, dat gezegd hebbende, ben ik het er wel mee eens dat het eens tijd wordt voor de EU om echt iets baanbrekends te zien! En dan niet de nieuwste achtbaan met de nieuwste inversie of de bizarste records, maar gewoon een echt goede beleving. Fingers crossed dus voor RotR, maar ik ben er stiekem bang voor.
Laat Star Wars aub waar het is. Ze hebben al een hoekje in Discoveryland, meer is niet nodig. Ik heb laatst alle films eens een kans gegeven. Ze zijn best ok maar zo wauw om er een 2de volledige zone aan te wijden? Bouw dan ineens discoveryland om tot Star Wars zone.
Ik zou graag eens een keertje die Imagineering terug zien en eens iets totaal unieks nemen voor Parijs wat de rest nog niet heeft ipv nog maar eens copy-paste te doen. Films en characters genoeg waar ze nog niets mee gedaan hebben denk ik dan
keey87 Mee eens, mini Star Wars kan zo naar de achterkant van Discoveryland. Star Tour sluit dan prima aan.
Een heel nieuw concept voor de Studios zou fantastisch zijn, maar reken daar maar niet op.
keey87 Ze zijn best ok maar zo wauw om er een 2de volledige zone aan te wijden?
Rise of the Resistance is de allerbeste attractie die ik ooit deed. Het probleem is, ik denk dat qua budget ze eerder Millennium Falcon-ride neerzetten in Parijs en die vond ik juist tegenvallen. Ik vind Star Tours eigenlijk leuker.
- Bijgewerkt
Hjalmar
Ik weet van het bestaan van de plannen die er waren om naast le Temple du peril de Indiana Jones ride te bouwen (de grond is er nog steeds voor gereserveerd), Maar toch zou ik het niet erg vinden om die ride incl stuntshow als nog in de studios te plaatsen.
Van mij mogen ze dan ook gelijk die achtbaan in het hoofdpark weghalen en deze (enorme) ruimte invullen met een nieuw gebied (princess and the frog/splash mountain,Moana) in adventureland.
RotR zie ik niet meer komen. Maar met het gigantische succes van Avatar 2 in de bioscoop + de vervolg films die eraan komen + de geruchten die al ronddwalen, heb ik goede hoop op Pandora in de Studios ipv Star Wars. Flight of Passage zou perfect in Parijs passen, uniek voor ons deel van de wereld. Het leunt niet erg op taal, wat in Europa belangrijk is. Een vaak gehoord punt is het klimaat in Europa, waardoor het niet zou kunnen. Maar kijk eens naar Aventureland, zelfs in de winter is het daar nog mooi groen en tropisch voor je gevoel.
Die Indiana Jones ride mag direct op de oorspronkelijke plek gebouwd worden trouwens. Voor het hoofdpark gaan ook geruchten rond, die weet is de aankondiging voor het Disneyland Park zelf.
Simon
Ik hoop heel hard op Avatar bij ons, uiteindelijk heb je in tropische regio´s ook vaak regenseizoenen Dus in Europa zeker geen issue !
Maar vooral...ik blijf het een zalig themagebied om in te wandelen met een top attractie én hebben we weer extra groen in de studio´s !
Jules We weten aan de hand van de bouwplannen die destijds zijn ingediend dat enkel ROTR gepland was. Naar verluid omdat Smugglers Run problemen zou hebben met de taalbarrière. Begrijpelijk ook gezien de diversiteit van het publiek hier versus amerika. Maar ik zou er ondertussen ook niet meer op rekenen voor een stapel aan redenen die hierboven al zijn benoemd.