Hoe lang zijn ze daar nu al bezig xd
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
Limburgleef ik moet zeggen dat ik het nu wel snel gaat. Ze zijn idd al even bezig maar ze hebben naar mijn idee nu wel flink het tempo erop
De stukken grond voor het nieuwe restaurant en Tangled zien er zo te zien ook klaar uit om hun fundaties te krijgen.
Stemt mij enorm blij met de voortgang in 4 maanden tijd. Als ze ruwbouw af kunnen krijgen voor de zomer, zou een opening voor de Olympische Spelen nog wel eens haalbaar kunnen zijn.
Hjalmar Als ik zie hoe tergend langzaam het project in Hong Kong ook voort geschreden is heb ik er een hard hoofd in dat dit gebied voor de opening van de Olympische Spelen open gaat, zeker gezien hoe lang ze nodig hebben gehad voor het thematiseren van het hele gebied, nu heeft Hong Kong wel de uitgebreide versie met de rollercoaster erbij, maar dan nog met de snelheid waar ze normaal gesproken bouwen in Parijs zie ik dit niet gebeuren, maar ik laat me graag verassen en mijn ongelijk bewijzen.
Sjengske Hong Kong heeft veel heftigere corona lockdowns gehad. Het project heeft daar praktisch twee jaar stilgelegen. Oorspronkelijk had het project al in 2020 opgeleverd moeten worden. Volgens mij werd dat al 2021 voor de pandemie begon. Na alle sluitingen is het park is het park nu open, maar is het gesloten op Dinsdag en Donderdag. Ongekend voor een Disney park.
Sjengske Met de zeer strenge lockdowns van Hong Kong, kun je deze bouw eigenlijk niet vergelijken met die van Hong Kong. Oorspronklijk was de grond voorbereiding gedaan in December van 2018, met een geplande opening van begin 2021. Wat overeenkomt de standaard 2,5/3 jaar bouwtijd die Disney normaal hanteert. Let wel, aangezien het na genoeg een kopie gaat worden, kan het best al zijn dat de elementen die snel geplaatst kunnen worden nu getest zijn en dus pre-build kunnen gemaakt worden. Om dan er gelijk in te plaatsen.
De Olympische Spelen in 2024 gaan ze echt niet halen.
Als ze dit tempo doorzetten dan geef ik de Olympische Spelen in 2024 wel een kans. Dat is nu nog 16 maanden om alles gereed te krijgen. Als het een copy-paste wordt van Epcot dan moet dat toch wel lukken?
Geruchten gaan dat we op 16 maart tijdens de verjaardag van de Studios te horen gaan krijgen wat de invulling van het 3e land zal gaan worden.
Bron, Disney Gazett.
Hmm, dat kan dan aan mij liggen, maar klinkt niet heel hoopvol voor het Star Wars gebied.
BlueSpirit Kan eindelijk officieel bevestigd worden. Met bouwtekeningen enzo. Of ze komen met een compleet nieuw idee.
De laatste keer dat Iger langs kwam kregen we de uitbreiding als aankondiging. Vandaar de hoop dat het dit nu weer zo’n grote aankondiging gaat komen. Logische verwachting, nu afwachten wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.
- Bijgewerkt
Ik hoop nog steeds op Star Wars, al is het dan een aangepast land met een andere tijdlijn. Maar de RotR attractie is echt een dijk van een attractie die hier in Europa grote ogen zou doen trekken.
Spiderman en een bootjesvaart doen dit niet, vergelijkbaar is al te vinden in de omgeving. Maar RotR zou dit wel doen. Als ze dan nu zouden kiezen voor een compleet ander land zou dit enorm jammer zijn. Moet het toch dan moet het voor mij iets zijn dat hier nog ongezien is. En dan kom je al snel bij Avatar of een Cars Land, of nog iets compleet nieuw. Al denk ik niet dat men Parijs budgetten gaat laten betalen om iets compleet nieuw en uniek te ontwikkelen.
Wild thought; breid de Avengers Campus aan die hoek uit en zet er een Guardians of the Galaxy neer .
Ben zo bang dat al die attracties gewoon te moeilijk zijn voor Parijs. Als ze nu al die spider-man half werkend kunnen krijgen...
Indiana Jones in die hoek, en dan meteen dat monteurs theater vervangen door de stuntshow
Eddie_SL Dat lijkt me niet. Het Disney park heeft daar al jaren een Indy achtbaan staan. Daar lijkt mij een uitbereiding beter.
Mocht er een Indy uitbreiding komen, verwacht ik dit eerder in de buurt van de bestaande achtbaan in het main park.
DaltonTerror Spiderman en een bootjesvaart doen dit niet, vergelijkbaar is al te vinden in de omgeving.
Opzich is het attractietype niet zozeer bepalend. Het gaat juist om de beleving en de IP die er aan hangt. Frozen mag misschien een simpele logflume zijn, maar de IP is ijzersterk. Zelfde met Spiderman; Marvel en Spiderman zijn ongekend populair in de EU en dat is ook te merken in het gebied. Met de toevoeging van de technische snufjes is het niet je 'standaard' shooter geworden.
Maar, dat gezegd hebbende, ben ik het er wel mee eens dat het eens tijd wordt voor de EU om echt iets baanbrekends te zien! En dan niet de nieuwste achtbaan met de nieuwste inversie of de bizarste records, maar gewoon een echt goede beleving. Fingers crossed dus voor RotR, maar ik ben er stiekem bang voor.
Laat Star Wars aub waar het is. Ze hebben al een hoekje in Discoveryland, meer is niet nodig. Ik heb laatst alle films eens een kans gegeven. Ze zijn best ok maar zo wauw om er een 2de volledige zone aan te wijden? Bouw dan ineens discoveryland om tot Star Wars zone.
Ik zou graag eens een keertje die Imagineering terug zien en eens iets totaal unieks nemen voor Parijs wat de rest nog niet heeft ipv nog maar eens copy-paste te doen. Films en characters genoeg waar ze nog niets mee gedaan hebben denk ik dan