Bovendien denk ik. Dat je tegen dergelijke onderdelen een aardig stevige overkapping moet maken.
Top Thrill Dragster verliest onderdeel dat een vrouw in de wachtrij raakt
Zoals in Ferrariland bijvoorbeeld.
ppc-anoniem-2 Bovendien denk ik. Dat je tegen dergelijke onderdelen een aardig stevige overkapping moet maken.
Je zou voor een net kunnen gaan van staaldraad, alleen is dat wel heel erg duur gok ik.
Moet dat? Ik heb hier volstrekt geen verstand van hoor, maar als je er dik plastic ofzo installeert, dan gaat het onderdeel misschien door het plastic heen, maar dan is het zo vertraagd dat het geen gevaar meer oplevert of blijft het half in het plastic zitten? Gewoon een wilde theorie, misschien compleet fout.
Ik zou het, na aanleiding van dit incident, een vreemde actie vinden als er een overkapping geplaatst wordt omdat er mogelijk iets van een trein af kan vliegen. Volgens mij moet je het probleem bij de bron aanpakken, door betere bevestigingen te maken.
Als je een overkapping plaatst geef je aan dat je niet zeker bent van de constructie van de trein. En daarbij zou je dan het park gedeelte achter de bocht omhoog ook moeten overkappen, want als een onderdeel op die plek er af vliegt kan het erg ver weg geslingerd worden.
Ik vind er ook wel er veel aannames en "heb het van horen zeggens" in de video zitten.
Meint ik durf het je ook niet te zeggen. Twijfel ook wat als veilig beschouwd wordt. Zoals je zegt dat een vertraagd voorwerp nog wel in de rij mag belanden of dat het ten aller tijde moet worden tegengehouden?!?!?
zou er ruimte zijn om de rij aan de buitenkant van de baan te plaatsen ipv in het middengebied?
Dit is wel erg zonde.. Een van je hoogtepunten in je park dicht (moeten) houden voor een heel seizoen.. Ik denk zelf dat hij einde van de zomer wordt afgebroken om in 2024/2025 iets groots er voor terug te krijgen.