Tof verslag, over een paar weken gaan wij daar ook eens een kijkje nemen!
[TR] Bakken Klampenborg 2019
Leuk report weer hoor! Ik ben er vorig jaar geweest met @Hjalmar en wij hebben ook genoten hoor! Ons tripreport ligt nog ergens te verstoffen in een iCloud-mapje, maar ik weet nog goed dat de Minetrain Ulven verrassend pittig was, Tornado bij het geschifte af, Racing gewoon een golden oldie, en de Rutschebanen gesloten (maar dat vonden we geen schande).
Dankjewel voor je report!
Jules Ik vind zeker zo'n Zierer Flitzer echt de moeite waard.
Eens, verrassend leuk!
Tonnie Grappig dat Bakken precies zo in je planning paste, daar is het een ideaal park voor, beter dan dat je moet rennen en nog voor je gevoel niets hebt gedaan.
Inderdaad, een ideaal park voor een heerlijk ontspannen dagje! Het kan in dit soort parken heel druk zijn, maar dan blijkt dat er voor de attracties soms maar 10 man staat te wachten. Het sfeertje is gewoon ontzettend fijn, en daarom wil ik het enerzijds wel en anderzijds niet met een kermis vergelijken. Wel vanwege een groot deel van het attractieaanbod, maar niet omdat het zo'n heerlijk ontspannen park is Echt genieten!
Leuk TR!!
Niek Het kan in dit soort parken heel druk zijn, maar dan blijkt dat er voor de attracties soms maar 10 man staat te wachten. Het sfeertje is gewoon ontzettend fijn
Dat herinner ik mij sowieso nog wel van mijn Denemarken parken bezoekjes dat er in Bakken, Tivoli etc een hele fijne ander soort sfeer hangt.
Zo'n baan als Tornado hoop ik nooit meer mee te maken, wat was dat K#T zeg.
Lizzzard Zo'n baan als Tornado hoop ik nooit meer mee te maken, wat was dat K#T zeg
Oh juist dan verheug ik mij er toch op deze baan komende zomer te kunnen doen.
The_Bullgod Neem je 5 reserve nekwervels mee?
Lizzzard Helemaal mee eens. Mijn eerste reactie toen ik uit deze baan kwam was 'hoe is deze ooit door een keuring gekomen'. Gratis whiplash en niet te zuinig. Ook Rutschebanen kon me niet helemaal bekoren hier. Door het missen van de Brakeman, wordt de trein nu dus praktisch in elke bocht enorm hard afgeremd om dan alsnog met een enorme vaart naar beneden te duiken. Dit laatste was wel leuk, maar op één of andere manier ging mijn beugel bij elk ritje naar standje enorm strak, waardoor ik ook uit deze baan niet erg vrolijk uit kwam.
Racing vond ik echt de tofste achtbaan in dit park In deze nostalgische baan heb ik meerdere ritjes genoten.
Bedankt voor het tripreport Misha.
MyronF Als je een whiplash had, heb je niet geluisterd naar het personeel Wij werden met klem verplicht het hoofd naar achter te drukken tegen de stoel aan.
MyronF Dit laatste was wel leuk, maar op één of andere manier ging mijn beugel bij elk ritje naar standje enorm strak, waardoor ik ook uit deze baan niet erg vrolijk uit kwam
Klopt, daar staat Kumbak om bekend. Dat was ook bij Robin Hood het geval. Dat is ook het geval bij Stampida (PA). Vreselijk bedrijf dat Kumbak, sorry
Jullie maken die Tornado alleen maar interessanter met al die horror verhalen
Vraag maar aan @RickMarkestein
- Bijgewerkt
Marvin Ik vond het persoonlijk echt een toffe baan hoor. Dat ding is zo geschift, die heeft het regelrecht tot in mijn top 10 geschopt
In het filmpje van @Eftelflags valt het spinnen zelfs nog wel mee
Vandaag Tornado voor het eerst gedaan, wat een bizar ding maar oh zo tof!
Zou graag volgend jaar een trip door Denemarken willen maken met de parken Djurs en Farup Sommerland Tivoli Gradens en Friheden Legoland en Bakken. helaas heeft Bakken rare openingstijden dus daar moet nog naar gekeken worden.
Joell wat is er raar aan de openingstijden van Bakken?
- Bijgewerkt
The_Bullgod Wat raar is dat Bakken pas open is vanaf 6 juni. Ik zie namelijk geen eerdere openingsdatum. En ik het tripje wilde plannen in de meivakantie
Ik vond Tornado ook echt bizar intens! Na 2 ritjes ken je de lay-out een beetje en kun je je scherpstellen op de heftigere bochten.
Ik vond de sfeer vorig jaar in Juli in Bakken echt bijzonder goed! De oudere kermisattracties stralen nostalgie uit terwijl de nieuwere (vaste) flatrides een heerlijke moderne twist geven. De funhouse vond ik ook bijzonder leuk daar!