MyronF Als je een whiplash had, heb je niet geluisterd naar het personeel 😃 Wij werden met klem verplicht het hoofd naar achter te drukken tegen de stoel aan.

MyronF Dit laatste was wel leuk, maar op één of andere manier ging mijn beugel bij elk ritje naar standje enorm strak, waardoor ik ook uit deze baan niet erg vrolijk uit kwam

Klopt, daar staat Kumbak om bekend. Dat was ook bij Robin Hood het geval. Dat is ook het geval bij Stampida (PA). Vreselijk bedrijf dat Kumbak, sorry 😛

Jullie maken die Tornado alleen maar interessanter met al die horror verhalen 😛

• Niek heeft hierop gereageerd.
  • Niek vindt dit leuk.

Marvin Ik vond het persoonlijk echt een toffe baan hoor. Dat ding is zo geschift, die heeft het regelrecht tot in mijn top 10 geschopt 🥳
    In het filmpje van @Eftelflags valt het spinnen zelfs nog wel mee 🤣

17 dagen later

Vandaag Tornado voor het eerst gedaan, wat een bizar ding maar oh zo tof! 😎

3 maanden later

Zou graag volgend jaar een trip door Denemarken willen maken met de parken Djurs en Farup Sommerland Tivoli Gradens en Friheden Legoland en Bakken. helaas heeft Bakken rare openingstijden dus daar moet nog naar gekeken worden.

The_Bullgod Wat raar is dat Bakken pas open is vanaf 6 juni. Ik zie namelijk geen eerdere openingsdatum. En ik het tripje wilde plannen in de meivakantie

Joell In mijn verslag staat dat ik er 2e paasdag, April dus, het park bezocht heb.
        Denk dat de kalenders voor 2020 voor heel veel parken nog niet beschikbaar zijn.

De site geeft voor 2019 open vanaf 12 april aan, denk dat je dit ook ongeveer kan aanhouden voor 2020.

• Joell heeft hierop gereageerd.

Ik vond Tornado ook echt bizar intens! Na 2 ritjes ken je de lay-out een beetje en kun je je scherpstellen op de heftigere bochten.

Ik vond de sfeer vorig jaar in Juli in Bakken echt bijzonder goed! De oudere kermisattracties stralen nostalgie uit terwijl de nieuwere (vaste) flatrides een heerlijke moderne twist geven. De funhouse vond ik ook bijzonder leuk daar!

Cerveza Oke bedankt dan zal ik maar gaan verder timmeren aan de trip planning 😁