ppc-anoniem-1 Mooi TR en ook bij mij - ik bezocht tot voor Covid het Anaheim resort gemiddeld twee keer per jaar - komen mooie herinneringen terug. Heb je ook een voorkeur tussen DL & DCA als favoriet van de twee?
Misschien een unpopular opinion, maar ik verkies DCA nog steeds boven DL. En daar heeft de komst van Star Wars Galaxy's Edge in 2019 niets in veranderd. Redenen? DCA heeft de beste attractie van het resort (Radiator Springs Racers), het beste entertainment van de twee parken (OK, toegegeven, ik ben een hele grote fan van Frozen: Live at The Hyperion - jullie willen écht niet weten hoeveel keren ik die show heb gezien tussen november 2016 en november 2019). Ook qua eten & drinken staat DCA bij mij aan de top daar (met heerlijke dinner ervaringen in Carthay Circle Lounge en de lekkerste cocktails in de Cove Bar, nu Lamplight Lounge - gelukkig serveren ze er nog steeds de Mickey's Fun Wheel cocktail!). En qua snacks staan de Corn Dog Castle (OK, da's een beetje valsspelen want die kan je uiteraard ook in DL krijgen) & de Frozen Pixar Parfait bij de Adorable Snowman op eenzame hoogte. Geloof me: de vrienden van D-tales hebben 100% gelijk dat deze nog beter is dan de Dole Whip aan de overkant.
En zo zal bij elk bezoek van mij aan Anaheim DCA altijd het eerste & het laatste park zijn dat op het programma staat. Ik heb een vliegtuigreis voor Los Angeles op het programma staan in november dit jaar (al twee keer kosteloos herboekt overigens want dat was initieel gepland voor mei 2020) en ik hoop zo hard dat de wereld tegen dan al terug wat meer normaal zal zijn.
Off topic: ik denk dat we elkaar in Walt Disney World in januari 2020 gekruist zijn of elkaar net gemist hebben aangezien ik toen daar ook rondliep voor het Marathon Weekend :-)