Zal ik dan maar eens een positieve ervaring plaatsen tussen al het negatieve geweld 😆
Ik ben 14 juli geweest met 3 man, ook een lange #lekkergaan avond. Helaas niet het beste weer gehad, maar dat mocht de sfeer niet verpesten.
Kwam rond 13:00 uur aan in het park. Hadden Untamed al gereserveerd staan en konden dus meteen doorlopen. Eenmaal in de fysieke rij na ±5minuten al aan de beurt wat ik echt een meevaller vond, de rij begon op de onderste trap. De uren daarna ws het redelijk goed te doen, overal in virtueel een wachttijd van ±1 uur en fysiek het langste was 15 minuten voor Lost. Het werd vanwege de avondtickets wel merkbaar drukker in het park vanaf ±17:00 uur, de virtuele tijden liepen dan ook op tot 1:15 a 1:30 uur, maar de fysieke rijen bleven op ongeveer 5 a 10 minuten. Na 20:00 uur werd het rustiger (waarschijnlijk ook vanwege het wat slechtere weer, regen) en de tijden in virtueel namen af naar 45 tot 60 min. fysieke rijen waren na 20h eigenlijk zeer minimaal tot max 5 min.
Is het systeem perfect? nee, ik zou het liever ook zien gaan want het doet af aan de spontaniteit en het park voelt veel voller dan het daadwerkelijk is, want niemand staat in de fysieke rij. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel het voordeel zag. Even eten terwijl je in de rij staat, of een wat kleinere flatride doen (die ze trouwens echt te weinig hebben in deze tijd)
Wachttijden hebben mij dus erg meegevallen ondanks dat ook bij mij het park uitverkocht was op die dag. Voor het personeel hoe dan ook alle lof, ook toe het weer later op de avond minder was was de sfeer echt top! Alles bij elkaar was het een prima dag die ik heb af kunnen sluiten met een mooie backrow op Untamed op een een natte baan in het donker, wat echt echt weer een hele andere ervaring is!
Off-topic: Wel denk ik dat dit voorlopig voor de komende jaren mijn laatste bezoek is geweest, ondanks dat ik op nog geen 20 minuten rijden woon. Untamed is echt een top baan waarvoor ik nog wel terug zou komen. Lost Gravity is best oke. Maar de rest van de coasters viel het mij gewoon op dat die er niet echt beter op zijn geworden met de leeftijd. Voor de flatrides hoef je het ook niet te doen. En om dus voor 1 of 2 coaster terug te komen.......
Dan spaar ik liever even door voor alle andere toffe parken die wat verder weg liggen!