Yolande en ik zijn donderdagavond naar Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings geweest. Daar heeft Marvel echt wel weer iets heel tofs mee neergezet hoor! Hele vette actie scenes met daarbij de nodige Marvel humor. En deze voelde (ondanks dat je het kan omschrijven als weer een superhelden film) toch weer eens heel anders dan wat ze eerder al gedaan hebben. Gaaf hoe ze dat voor elkaar blijven krijgen.
Hoewel ik van mening ben dat je zelf op moet passen als je geen spoilers wilt en dit toch dit topic leest, toch maar even een spoiler tag omdat deze film zo recent uitgekomen is 😉
Click to reveal
Click to hide
Maar ik ging dus echt helemaal stuk toen Trevor tevoorschijn kwam en ook uitlegde dat hij de leider van de Ten Rings op een niet heel vleiende manier had geporterteerd en daarom gevangen was genomen 😆 En dan ook nog hoe Iron Man de slechterik op blies en hij de gevangenis in moest.
Ook weer erg interessante end credit scenes. Ik ben benieuwd wat er met de Ten Rings organisatie gaat gebeuren in komende Marvel films.