De meningen zijn verdeeld over die mid credits scene van Hawkeye, als ik het zo lees op internet.
Mij kon je opvegen na het zien van deze scene, helemaal zoals dat genre is maar dan nog even vet aangedikt.
En ook al hadden we geen echte end credits, Marvel heeft naar mijn mening zeker bewezen kwalitatief goede series af te kunnen leveren, ja ok ze zijn misschien kort met 6 afleveringen maar dat word wel ruimschoots goedgemaakt met een bak eyecandy en een serie die visueel niet onder doet voor de MCU spektakelfilms met alle visuele effecten.
Zelf hoop ik dat een serie zoals Daredevil terug komt en gezien recente gebeurtenissen die ik hier even niet ga spoilen zou het wel eens kunnen gebeuren, althans dat is mijn hoop.
Net als de andere series die destijds op Netflix waren.
Begin dit jaar schreef ik ook dat dit voor Marvel fans een uitstekend jaar is, en zo achteraf gezien kan ik het woord uitstekend alleen maar nogmaals onderstrepen.
Want wat een verwennerij kregen we voor onze kiezen, toffe series, goede tot zeer goede films, en als klein extraatje een waanzinnige teaser voor de nieuwe Dr. Strange film.
Het was veel wat we kregen, maar voor mij voelde het niet als een overkill het smaakt allemaal alleen maar naar meer!