Marvin Volgens mij heeft het opengooien van die Multiverse al plaats gevonden, in de serie Loki.
En dat in de nieuwe Spiderman op de 1 of andere manier een portal word geopend naar het bestaande multiverse.(gokje)
Wel smaakt de trailer onwijs naar veel meer en geeft veel stof tot vragen, en ik sprak er met @Convival ook over, er zijn aanwijzingen in de trailer dat er nog meer bekende karakters in de film zitten.
Een theorietje in spoilertags:
Click to reveal
Click to hide
Dr. Octopus begroet op het einde Peter Parker met de woorden " Hello Peter"
In de trailer zie je dus in zijn shot een zwaar donkere achtergrond, terwijl het volgende shot waarin we Peter Parker zien en Spiderman het shot toch een redelijk heldere hemel heeft.
Dit zou kunnen betekenen dat Dr. Octopus het tegen een andere Peter Parker heeft uit een ander universum, oftewel ook een hele andere Spiderman oftewel de acteur Toby Maquire die ook in die films destijds Spiderman speelde.
En ik verwacht zelf heel veel van deze film, de makers hebben al aangegeven in een interview dat dit Peter Parkers "Endgame" is, dus volgens mij kunnen we echt vuurwerk verwachten in deze film.
In deze clip staan ook wat leuke theorietjes en aangezien het eerste scherm ook al een spoiler bevat voor de zekerheid ook die maar even tussen de spoilertags.
Click to reveal
Click to hide