- Bijgewerkt
_Arjan_ Als ik voor 1 attractie zou kiezen, dan zou ik een Zamperla Nebulaz (https://www.zamperla.com/products/nebulaz/ ) kiezen
Ik vind hem wel wat klein voor het oppervlak van de kartbaan, de kartbaan is in lengte ongeveer 75 meter en in de breedte aan één kant 40 meter, de andere kant 60 meter, grofweg. Kan er een meter of wat naast zitten. Maar dan is een vervangende attractie met een oppervlak van 11x11 wel klein, denk ik, of komt het iel over.
De keuze vind ik wel leuk, het lijkt me een goede familie attractie!
Ergens zou ik het leuk vinden als Walibi een (interactieve) dark ride krijgt maar ik twijfel of hier echt een budget voor is. Gezien de laatste updates van de parken, ja, lastig. Als het in België was geweest had die dark ride denk wel gebeurd. Een soortgelijk iets als Popcorn Party uit Walibi Belgium misschien?
Bedoel, een Challenge of Tutankhamon (met passend speed zone thema) zou epic zijn, maar tegelijkertijd zie ik dat in de huidige CDA parken niet meer gebeuren en dat is jammer. Verder vind ik het lastig, het zou mooi zijn om het terrein door te trekken richting het meer en er een soort van boardwalk gebied van te maken, misschien een beetje aankleden rond Daytona om het zo bij het Speed Zone thema te laten passen.
(terwijl Daytona geen boardwalk heeft maar dat weet de gemiddelde Walibi bezoeker niet )
zie net dat Daytona wel een boardwalk heeft. Hahahahaha
Ik zou zelf een achtbaan niet echt zien zitten als vervanger van de kartbaan