- Bijgewerkt
The_Bullgod Gaan ze nu voor families, dan zou een leuke (interactieve) darkride wel wat zijn, omdat het park echt een goede indoor attractie mist. Maar ook een Gerstlauer Bobsled coaster zoals in het Prater in Wenen, zou geweldig leuk zijn, omdat het park echt een goede familiecoaster mist.
Oeh dat is ook wel een goeie, als ze hier ook iets zouden bouwen als Tiki Waka zou dat een hele goeie toevoeging zijn. Eerlijk gezegd verwacht ik niet meer dat Walibi zo erg de familie kant opgaat, maar alsnog zou een baan van de intensiteit als Tiki Waka perfect zijn, gewoon als "uitrustbaan". Nu zit er niks tussenin, het is of een extreme achtbaan of Drako. Voor het speedzone thema zouden ze zelfs dezelfde bodies kunnen nemen als die van Wiener Prater en je hebt een aardig auto thema.
Maar ja, next-gen Vekoma is toch net iets leuker vind ik dan .
Klein probleem met een darkride is dat ik ze dit niet echt goed kunnen combineren met het themagebied, althans ik zou het afraden. Ik denk dat ik liever een darkride zou willen bij Lost Gravity in de Zero Zone, eventueel een interactieve zoals Popcorn Revenge maar dan rond het oplossen van die verloren zwaartekracht of iets dergelijks. Wilderness zou ook lachen zijn, maar daar is niet echt ruimte meer voor een goede darkride. Maar laat ik niet teveel off-topic gaan, het gaat nu over Speedzone haha
ppc-anoniem-2 Ergens zou ik het leuk vinden als Walibi een (interactieve) dark ride krijgt maar ik twijfel of hier echt een budget voor is. Gezien de laatste updates van de parken, ja, lastig. Als het in België was geweest had die dark ride denk wel gebeurd. Een soortgelijk iets als Popcorn Party uit Walibi Belgium misschien?
Bedoel, een Challenge of Tutankhamon (met passend speed zone thema) zou epic zijn, maar tegelijkertijd zie ik dat in de huidige CDA parken niet meer gebeuren en dat is jammer.
Hmm, ik zie het ze nog wel doen. Laten we niet vergeten dat Popcorn Revenge maar 2 jaar oud is en dat die maar een paar miljoen heeft gekost, volgens mij nog niet de helft van Untamed. Ik zie het ze alleen niet doen in dit gebied.
overigens wat gebruik je om die afstanden op te meten in die luchtfoto @ppc-anoniem-2? Asking for a friend