Ja, ik twijfel er niet aan dat 't een gave coaster is hoor, Simon, maar het voelt toch beetje aan als 't Vogelroksyndroom in het heel groot en heel duur.

Jules Ben je er al in geweest?

Tron is in alle opzichten echt geweldig. De hoeveelheid theming in het gebouw werkt daar wel aan mee. Eerst even doen man!

Niet met je eens Jules. Het is een prima rit die lang genoeg duurt.

Mwoh, buiten de laatste twee bocht met projecties, de spiegels en drie bogen en zes grote pijlen zit er voornamelijk alleen maar aankleding op de muren van het gebouw. Echt veel thema is het niet, maar het is voornamelijk effectief.

2 maanden later

Dit schiet mooi op!
    originele tweet:

een maand later

Work continues:

2 maanden later

Je niest even en ineens staat bijna het hele buiten gedeelte van de baan. Kan mij alleen niet herinneren dat de baan zo licht van kleur was in het buiten gebied.

Bron: BlogMickey

• Guy heeft hierop gereageerd.

Hjalmar Dat komt omdat deze altijd in de schaduw van een koepel staat als het af is.

Dat is wel heel licht inderdaad! Maar met de canope eroverheen zal het er inderdaad wel een stuk donkerder uit zien en is het juist goed dat ze hem zo'n lichte kleur gegeven hebben.

Komt hier dan nog die kenmerkende koepel overheen? Vind dit zulke gave architectuur. Ik wil dat ook in onze studio’s!

• Niek heeft hierop gereageerd.

Gave baan, ook ik vind hem erg lichtjes en waarom weer gelijk willen in onze studio's.. Als die ooit de overkant opkomt dan het liefst in ons kasteel Park.

Dream_wizard absoluut niet, want het Jules Verne is te perfect om te laten verpesten door Tron.

Ja Tron past helaas niet in 'ons' Discoveryland qua thema. Wat dat betreft vind ik eigenlijk (ondanks de enorm toffe rit) dat ook Hyperspace Mountain gewoon weer Space Mountain moet gaan zijn, terug naar het Jules Verne thema. Dat was zo perfect 😍

Laat Tron maar komen, maar dan in de Studio's. In het Magic Kingdom hebben we eigenlijk een Splash Mountain nodig (I know, weersomstandigheden). Maar ik ga hiermee wat offtopic. Wellicht goed om hier eens een nieuw topic voor te maken.

Michael Komt hier dan nog die kenmerkende koepel overheen? Vind dit zulke gave architectuur. Ik wil dat ook in onze studio’s!

Yes:

Niek In het Magic Kingdom hebben we eigenlijk een Splash Mountain nodig (I know, weersomstandigheden). Maar ik ga hiermee wat offtopic

Japan heeft hem, en daar sneeuwt het vaak erger dan in Parijs.

18 dagen later

That’s it, de baan is eindelijk compleet en we hebben nu ook een officiële naam voor de baan. TRON Lightcycle / Run.

21 dagen later

Ondertussen is er een pop-up display gekomen met een deel van de trein. Schijnbaar is dit een look-no-touch-display. Ook is dus nu bekend dat Enterprise Rent-A-Car de sponsor zal zijn van de attractie.

Wel jammer dat je de karretjes niet kan uitproberen, zou wel leuk zijn als dat nu al een test seat is

Hjalmar That’s it, de baan is eindelijk compleet en we hebben nu ook een officiële naam voor de baan. TRON Lightcycle / Run.

Waarom zouden ze het woordje Power weggelaten hebben?

Njit Ik gok dat het een marketingtool om de baan als uniek aan te bestempelen ondanks dat het dezelfde baan is als Shanghai. Blijven Amerikanen hé.

Ik vond het al bijzonder in EPCOT was, maar waarom zouden ze een attractie laten sponsoren? Ik vond dat behoorlijk goedkoop overkomen 😅