Ron Ik denk dat dit de perfecte boost is voor Tomorrowland en eerlijk gezegd hoop ik dat ze ook de rest van Tomorrowland weer wat futuristischer gaan maken, zodat het allemaal net weer wat minder gedateerd wordt. Want eigenlijk vind ik het wel ironisch dat juist dit voor mij het meest gedateerde stukje Magic Kingdom was.
Hjalmar Ze zijn momenteel bezig in Tomorrowland om de kleurenschema's te vervangen. Blog Mickey. Dit is bijvoorbeeld het oude kleurenschem van Auntie Gravitys en de nieuwe
Hjalmar Dankzij Bioconstruct hebben we weer nieuwe beelden en het begint er steeds beter uit te zien. Blog Mickey heeft een connect the dots oefening gedaan met de pilaren die al staan.
Jules Er past zoveel meer track in dat showgebouw. Ik hoor steeds dat de baan wat kort is. Ik snap dat dit nu eenmaal een kopie werd en dat is wel zo logisch, maar gevoelsmatig is zoveel ruimte onbenut.
Simon Ja als je had gewild had er meer track in gekund. Maar TRON heeft grote decorstukken, en voornamelijk grote schermen in de hal waardoor je de rest van de baan en andere treintjes niet goed kan zien tijdens de rit. Heb TRON nu een flink aantal keer gedaan en de rittijd zit echt dik in orde. 😀
Jules Ja, ik twijfel er niet aan dat 't een gave coaster is hoor, Simon, maar het voelt toch beetje aan als 't Vogelroksyndroom in het heel groot en heel duur.
Eftelflags Jules Ben je er al in geweest? Tron is in alle opzichten echt geweldig. De hoeveelheid theming in het gebouw werkt daar wel aan mee. Eerst even doen man!
Hjalmar Mwoh, buiten de laatste twee bocht met projecties, de spiegels en drie bogen en zes grote pijlen zit er voornamelijk alleen maar aankleding op de muren van het gebouw. Echt veel thema is het niet, maar het is voornamelijk effectief.
Hjalmar Je niest even en ineens staat bijna het hele buiten gedeelte van de baan. Kan mij alleen niet herinneren dat de baan zo licht van kleur was in het buiten gebied. Bron: BlogMickey
Marvin Dat is wel heel licht inderdaad! Maar met de canope eroverheen zal het er inderdaad wel een stuk donkerder uit zien en is het juist goed dat ze hem zo'n lichte kleur gegeven hebben.