Ondanks de twijfel in de tekst, zou het hier dus wel gaan om de trein(en) voor Tron, ipv Guardians.
Disney bouwt Tron: Lightcycle Power Run in Magic Kingdom
- Bijgewerkt
The_Bullgod Dit zijn absoluut de Tron treinen, de Guardians treinen zijn een paar maanden terug al aangekomen.
En je ziet er ook veel meer de motorfiets vorm in met voor en achterwielen dan de grote capsules van Guardians
- Bijgewerkt
Lichte update rondom Tron
Ook is bekend gemaakt dat Walt Disney World Railroad tot eind 2022 dicht is momenteel. Wat de openings datum voor Tron nogal moeilijk gaat maken om te gokken. Aangezien de trein onder Tron doorgaat rijden met een tunnel.
Nieuwe bouwupdate met dank aan Mousesteps.
Nog meer werk aan de tunnel voor de trein, ben benieuwd hoe de afwerking wordt
- Bijgewerkt
Maar wordt het echt een tunnel? Of het wordt het meer iets van een brug of passage? Ik was altijd in de veronderstelling dat je vanuit de trein echt onder Tron door zou gaan en dus naar buiten zou kunnen kijken, maar dat gaat dus niet het geval zijn.
edit: op de eerste concepts was dit ook niet echt zichtbaar, dus ik ben benieuwd wat voor uitwerking die tunnel dan gaat krijgen:
Niek Maar wordt het echt een tunnel? Of het wordt het meer iets van een brug of passage? Ik was altijd in de veronderstelling dat je vanuit de trein echt onder Tron door zou gaan en dus naar buiten zou kunnen kijken, maar dat gaat dus niet het geval zijn.
Ergens heb ik daar ook over nagedacht, maar hoe wil je dat doen? Het concept is leuk, maar hoe voorkom je dat alle roet en rook uit de trein onder die overkapping blijft hangen en zorgt voor een ongezonde situatie?
Puur uit praktisch oogpunt
Verder is het voor de treinpassagiers wel jammer als ze het hele trace bij TRON in een betonnen bak verdwijnen, hoe mooi die ook aangekleed is.
Hier is het idd niet echt duidelijk te zien
Sterker nog, daar ontbreekt die. Dan blijkt dus dat de tunnel een latere toevoeging is geweest. Geen hele mooie toevoeging, maar ik snap de noodzaak.
Deze kwam twee weken geleden ook nog voorbij rijden op de wegen rondom Walt Disney World.
Het blijft wel een indrukwekkende koepel hoor. Ik denk dat de attractie in dat gebied wel goed tot zijn recht komt. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken dat Tron bij โonsโ in Discoveryland komt te staan.
Loekiloeki
Nee helemaal mee eens, al hebben we bij Buzz gezien dat het hele Jule Verne thema niet heilig is voor Parijs.
Jailsamer Ik zie hem liever in de studioโs belanden. Maar dat is weer een andere discussie.
Onderweg naar Magic Kingdom
Bron: Amusement Insider
- Bijgewerkt
Leuk feitje: gisteren precies 4 jaar geleden zijn ze begonnen met de bouw van Tron in het Magic Kingdom.