DAN2019 MrRC Ben harstikke benieuwd wanneer die open gaat. Hopelijk in oktober al. Dan kan ik hem in midden november mogen een ritje rijden op de TRON.
SylvainDr DAN2019 Hopelijk in oktober al. Dan kan ik hem in midden november mogen een ritje rijden op de TRON. Daar wijzen de geruchten wel op. Dan kan de achtbaan nog meedoen met de 50ste. 😄
Jaspert DAN2019 ik hoop met je mee, ik ben op 11 November de laatste dag in WDW. Zou enorm tof zijn als ie open is!
DAN2019 SylvainDr Zou heel gaaf zijn als die toevallig op mijn verjaardag opengaat dan word ik 50jr :-)
CoasterBrabo Grappig. Ik ben bij leven en welzijn de eerste drie weken van november in Orlando. Zou echt vet zijn als Tron dan open is.
Hjalmar In mijn ogen zijn er drie mogelijke openings data. 1 Oktober - openings dag van Magic Kingdom 21 Oktober - release date van de Tron film. 40 jaar geleden 17 December - release van Tron Legacy.
DAN2019 Convival dan pas. Hij is klaar volgens mij. effies snel gekeken of het kloppen "The question is when will TRON Lightcycle Run open? One possibility is that it’ll be next year–that TRON Lightcycle Run will debut in Spring 2023. That’s possible and is the safe prediction. This spacing after Cosmic Rewind would be strategic since the attraction could be entirely finished well before then. (Memorial Day 2023 is the absolute latest it’ll open–we don’t view that as likely at this point.)' Bron : disneytouristblog
Hjalmar Afgaande van de data in deze lijst, lijkt mij dat CM 04,482,023 staat voor Cast Member 04-04-2023 aangezien MK 10,011,971 duidelijk de openings datum is van Magic Kingdom 10-01-1971.
Hjalmar Jailsamer Hoe bedoel je "dan pas", April is twee maanden voor de zomer. Also, aankondiging was voor Spring 2023 niet Summer 2023
Marvin Jailsamer Het is niet gewenst om je reactie te verwijderen als je een reactie krijgt die niet in lijn met je verwachting is. Dat komt de leesbaarheid van het forum niet ten goede, zie ook onze huisregels. We hebben je post daarom ook terug gezet 🙂
Hjalmar 4 April 2023, Openingsdatum voor Tron https://disneyparks.disney.go.com/blog/2023/01/tron-lightcycle-run-opens-april-4-at-magic-kingdom-park/ Ik voorspel trouwens pandemonium met Happily Ever After de dag ervoor op 3 April en dan Tron de dag erna.