Ik geef deze een schop, want ik zit dezer dagen in Walt Disney World en heb ondertussen Tron ook al enkele keren kunnen doen, zowel via virtual queue als individual lightning lane.
Zelf ben ik het eens met @erider hierboven. Cool en leuk maar te kort; had nog langer mogen duren. De ligpositie es écht wel zot 🙂Lancering en daarop het (korte, helaas) stukje buiten is hands down het beste. Weinig tot geen storytelling, helaas. Itt bvb Cosmic Rewind, die ik - al bij al - veel beter inschat en die ook blijft duren hé. Met de virtual queue kan je je tijdsslot niet kiezen; met ILL wel: probeer ‘em dan ‘s avonds te doen want het stukje buiten (opnieuw: te kort!) is écht wel leuker in het donker.
Ik heb me laten vertellen dat Tron bij het publiek qua waardering van het publiek de op één na laagste score krijgt binnen WDW; enkel de Barnstormer (duh) zou nog lager scoren. Iedereen wil Tron graag doen, maar komt er blijkbaar toch underwhelmed uit. Ik ga Tron zeker nog doen de komende dagen en als je hier bent, moet je ‘em niet links laten liggen. Maar de achtbaan van het resort blijft voor mij Cosmic Rewind bij de buren van Epcot.
Nog effe een edit voor één van mijn on-ride foto’s. Voor alle duidelijkheid: ik ben de enthousiaste persoon met de handen in de lucht 🙂