The_Real_Infernape MrRC Dat record was overigens al ruimschoots verbroken door Hagrid's Magical Creatures Motorbike Adventure in 2019, die kostte een grove 300 miljoen dollar.
The_Bullgod “Vehicle in motion. Please stand clear.” Here’s a behind-the-scenes look at the first full-speed launch test of TRON Lightcycle / Run, which recently took place at Magic Kingdom Park! https://fb.watch/cZJLj5woxv/
Hjalmar Die bomen moeten nog wel echt even flink doorgroeien vanuit Fantasyland. Het blijft een joekel van een gebouw. Thanks voor de update @Marvin
Eftelflags Hoe lelijk het ook is nu, dit zie je enkel vanaf de wachtrij en trein in het achterste gedeelte
SylvainDr Eftelflags Hoe lelijk het ook is nu, dit zie je enkel vanaf de wachtrij en trein in het achterste gedeelte Vanaf het pad voor Winnie de Pooh zie je het ook al.. 😅 althans, dat was het geval toen ik er voor het laatst was in februari 2020.
MrRC Wow Hier een video van DSNY (Jack) met de laatste en nieuwste update over TRON. (incl Full Speed Launch testing + outdoor POV)
DAN2019 MrRC Ben harstikke benieuwd wanneer die open gaat. Hopelijk in oktober al. Dan kan ik hem in midden november mogen een ritje rijden op de TRON.
SylvainDr DAN2019 Hopelijk in oktober al. Dan kan ik hem in midden november mogen een ritje rijden op de TRON. Daar wijzen de geruchten wel op. Dan kan de achtbaan nog meedoen met de 50ste. 😄
Jaspert DAN2019 ik hoop met je mee, ik ben op 11 November de laatste dag in WDW. Zou enorm tof zijn als ie open is!
DAN2019 SylvainDr Zou heel gaaf zijn als die toevallig op mijn verjaardag opengaat dan word ik 50jr :-)
CoasterBrabo Grappig. Ik ben bij leven en welzijn de eerste drie weken van november in Orlando. Zou echt vet zijn als Tron dan open is.