Hoe lelijk het ook is nu, dit zie je enkel vanaf de wachtrij en trein in het achterste gedeelte

Eftelflags Hoe lelijk het ook is nu, dit zie je enkel vanaf de wachtrij en trein in het achterste gedeelte

Vanaf het pad voor Winnie de Pooh zie je het ook al.. 😅 althans, dat was het geval toen ik er voor het laatst was in februari 2020.

een maand later

Wow
    Hier een video van DSNY (Jack) met de laatste en nieuwste update over TRON.
    (incl Full Speed Launch testing + outdoor POV)

18 dagen later

MrRC Ben harstikke benieuwd wanneer die open gaat. Hopelijk in oktober al.
      Dan kan ik hem in midden november mogen een ritje rijden op de TRON.

DAN2019 Hopelijk in oktober al.
        Dan kan ik hem in midden november mogen een ritje rijden op de TRON.

Daar wijzen de geruchten wel op. Dan kan de achtbaan nog meedoen met de 50ste. 😄

DAN2019 Ben jij Scorpy ? Indien als ie open is, heel veel plezier.

SylvainDr Zou heel gaaf zijn als die toevallig op mijn verjaardag opengaat dan word ik 50jr :-)

DAN2019 ik hoop met je mee, ik ben op 11 November de laatste dag in WDW. Zou enorm tof zijn als ie open is!

Ik ga volgend jaar en het zou leuk zijn om Tron en Guardians of the Galaxy te doen 😃

Jaspert dan lopen we elkaar mis, ik kom op 12 nov aan en vertrekt op 25 nov weer naar huis.

Grappig. Ik ben bij leven en welzijn de eerste drie weken van november in Orlando. Zou echt vet zijn als Tron dan open is.

In mijn ogen zijn er drie mogelijke openings data.

1 Oktober - openings dag van Magic Kingdom
              21 Oktober - release date van de Tron film. 40 jaar geleden
              17 December - release van Tron Legacy.

2 maanden later

Spring 2023 gaat 'ie open 😂. Zojuist aangekondigd op D23.

Convival dan pas. Hij is klaar volgens mij.

effies snel gekeken of het kloppen
                "The question is when will TRON Lightcycle Run open?

One possibility is that it’ll be next year–that TRON Lightcycle Run will debut in Spring 2023. That’s possible and is the safe prediction. This spacing after Cosmic Rewind would be strategic since the attraction could be entirely finished well before then. (Memorial Day 2023 is the absolute latest it’ll open–we don’t view that as likely at this point.)'

Bron : disneytouristblog

4 maanden later

Afgaande van de data in deze lijst, lijkt mij dat CM 04,482,023 staat voor Cast Member 04-04-2023 aangezien MK 10,011,971 duidelijk de openings datum is van Magic Kingdom 10-01-1971.