Dream_wizard Als alle abbo's omgezet worden is dat heel vreemd, waarom al die aanpassingen? Geen magische reis meer vanaf het vliegveld, geen gratis magic band, ik hoorde ook al van D-tales dat je niet meer ver van te voren je restaurants mocht boeken als je in een Disney hotel zit, betaald parkeren! En geen magic hours meer...Alleen dat half uurtje! Overal waarvoor ik ging in 2017 is eraf gesnoept.
Je moet niet alles bij elkaar tellen he, Disneyland en Walt Disney World zijn twee volkomen andere bedrijven die niets met elkaars besluiten te maken hebben.
Disneyland ziet overduidelijk de kans om een jaar na het sluiten (want ze zijn nog niet opgeweest sinds vorig jaar) om de Annual Pass eens goed te bekijken en aangezien deze momenteel geen meerwaarde voor het park zien ze een mooie kans om zaken eens goed op te schonen. De mensen die er een hebben behouden hun kortingen voor nu, maar moeten een nieuwe pas kopen zodra het park weer open gaat.
Wat betreft Walt Disney World, Ik verwacht dat ze zich klaar aan maken zijn een grote transitie hoe zaken momenteel gedaan worden wat betreft perks en vervoer. Ik verwacht dat het park een inschatting heeft gemaakt hoeveel bezoekers momenteel hier gebruik van maken, wat de kosten zijn en hoelang het toekomstige vervanging zal duren voor het er is en daarop zijn besluit heeft genomen.
Ik vind het spijtig voor de huidige Annual Pass houders dat ze geen gebruik kunnen maken van het park, maar ik snap volledig dat Disneyland nu zegt dit kost ons meer geld dan het oplevert en we willen het eens opschonen.