Hjalmar Dan hebben ze ruim de tijd om de huizenrij om te bouwen tot Cherry Tree Lane en kan de show na september 24 door als een Mary Poppins Returns show. Daar past een fietsstuntshow prima bij.

Uhm hier wordt ik niet blij van, ik zie opgestapelde zeecontainers 😅😥

Hadden ze hulp van Walibi Holland gevraagd voor de aankleding? En wat was er mis met de oude show? Ik vond die eigenlijk best leuk. Niet Mirabilandia goed, maar wel erg vermakelijk.

Waarom kozen ze niet voor een Marvel stuntshow... of slopen en als er budget is de E-Ticket attractie bouwen van Avenger Campus...

Pino330 Misschien komt dat nog. Het voelt in ieder geval tijdelijk aan. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat deze show een Marvel sausje krijgt.

Loekiloeki Dat het tijdelijk is denk ik ook ja, maar een Alice in Wonderland thema met een Marvel tintje...?

Hjalmar Alice in Wonderland thema

Ik moet nog hier wel een kleine * bij zetten, het is niet de 1951 film, maar de Tim Burton film waar ze zich op baseren. Al weet ik niet of dit beter is.

Ik vind het in ieder geval een bijzonder thema. Zowel in de Animatie als de Tim Burton variant kan ik nou niet echt scenes aanwijzen waarvan BMX scenes gemaakt kunnen worden. Een reguliere parkshow is dan tot daar aan toe.

Pino330 Ja ik bedoelde eigenlijk dat die omgebouwd kan worden naar een Marvel show in de toekomst. Beetje slecht verwoord.

Er schijnen licentieproblemen te spelen rondom een stuntshow met de superhelden van Marvel, maar de details ontgaan me. Erg jammer, want superhelden + stuntshow is zoiets als 1 + 1 = 3.

Maar het alternatief is wel een enooorme left turn. De nieuwe show in het Moteurs-theater wordt naar verluid inderdaad gebaseerd op Tim Burton's versie van Alice in Wonderland... met 'n rock of punk soundtrack!? Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met reageren. Geen woorden. 🤣

Aurelius De nieuwe show in het Moteurs-theater wordt naar verluid inderdaad gebaseerd op Tim Burton's versie van Alice in Wonderland... met 'n rock of punk soundtrack!?

Je zou er maar een rock achtbaan naast hebben kunnen zetten hé 😉 .

Ik laat me verrassen. Disneyland Paris heeft mij op het gebied van shows zelden negatief verrast, dus deze show zal vast ook wel vermakelijk zijn.

Ow wow de nieuwe Pixar Show in het Studio Park krijgt Lotso als character in het Toy Story gedeelte! Daarnaast komt er live muziek, water effecten en geur effecten.

Thema's: Toy Story, Up, Nemo/Dory, Coco, Monsters Inc. en hopelijk nog The Incredibles...
          Ook is de concept art van de Nemo/Dory scene al bekendgemaakt.
          De show zal op 15 Juli beschikbaar zijn.

Het is grappig om te zien dat dit hetzelfde park is dat een Alice in Wonderland BMX show wil gaan maken. Ziet er allemaal leuk uit en live muziek, goed gedaan, is altijd een plus.

Zullen we anders eerst eens afwachten wat de BMX show van Tim Burten gaat brengen! Je kan van Parijs zeggen wat je wilt, maar qua entertainment staan ze wel boven aan de lijst wat betreft de andere resorts/ parken. We kunnen het wel telkens benoemen als raar, belachelijk en vreemd, maar orgineel is het in ieder geval wel. Afwachten dus....ik heb er wel vertrouwen in.

5 dagen later

Disney heeft een nieuw concept art gedeeld van het Noordelijke blok van Disney Village. OutsidEars heeft dit vergeleken met de eerdere versie twee jaar geleden. De nieuwe werd wat aangepast. Het lijkt afgeschaafd te zijn, minder details en zo goed als geen props meer. Nu wordt het meer een straat met glazen venster na glazen venster na glazen venster. Waarschijnlijk omwille van budgettaire redenen. Misschien calculeren ze de extra 50 miljoen euro per jaar aan personeelskosten al in 😉

Naast de volledige blok kwam Disney ook nog met dit persbericht:

A fresh shopping experience

Construction work – that is scheduled to take approximately two years to complete – will be carried out in two phases to minimise the impact on guest experience at Disney Village. The first phase, from early 2024 to the following autumn, will include the transformation of Disney Fashion, Disney Fashion Jr, and The Disney Gallery. These shops, which will benefit from large, transparent windows to make them more visible from the main promenade, will be completely remodelled inside. Once completed, the shops will feature new shopping concepts such as Fashion & Lifestyle, Home Décor, Disney Art & Collectibles, and the major Disney, Pixar, Marvel and Star Wars franchises. The shops will include new layouts, fittings and decoration. The work also includes brand new facades to give Disney Village a new, more contemporary and inviting visual identity, with natural tones mixing wood, brick and metal, creating a dynamic and unified impression. Large awnings will also protect guests from inclement weather.

An inviting stroll sprinkled with Disney magic

Finally, in the main outdoor area, extensive work on the grounds, surrounding landscape and lighting will be carried out to prolong the celebration of treasured Disney stories and experiences that guests are able to enjoy throughout the Parks and hotels at the resort. Original graphics created exclusively for Disney Village, including unique contemporary visuals paying tribute to Disney characters and imaginary worlds, will ornate the main strip and the facades, continually surprising and enchanting visitors as only Disney can do.

DaltonTerror Krijg er geen warm Disney gevoel van. Als je zou zeggen dat het een kantorencomplex in Silicon Valley zou zijn dan zou ik het ook geloven.

Ze lijken de Disney Springs kant op te gaan met dit nieuwe concept. Lijkt meer op een outdoor mail dan op een Disney verlenging van de parken. Desalniettemin....een verbetering.

17 dagen later

Disneyland neemt maatregelen vanwege de situatie (lijkt meer op oorlog) die in Franse steden woedt. Verschrikkelijke beelden waar hele winkelcentra en busstations met busvloten afgebrand worden. Logisch dat ze uit voorzorg actie ondernemen. Het park gaat dus eerder dicht vanavond, waarom precies die tijd is mij onbekend.
            https://www.looopings.nl/weblog/22917/Disneyland-eerder-dicht-vanwege-rellen-in-Parijs-avondshows-geschrapt.html

• R013 heeft hierop gereageerd.

Pretparkgenot Ik zie het nut er niet van in om eerder dicht te gaan vanwege dit conflict. Het wemelt altijd al van de militairen bij Disneyland Parijs. Blijf dan helemaal dicht😉

R013 Ja, ik snap het ook niet helemaal, dan kun je toch beter gelijk dicht. Of het moet van hogerhand opgelegd zijn dat ze op tijd moeten sluiten.