een maand later

Ik ben hier stiekem wel enthousiast over, kijkend naar wat ze in Parijs al kunnen tewerkstellen met hun drones!

Frozen en Winnie The Pooh komen naar “Le Pays des Contes de Fées” in 2024!

Frozen lijkt dan 'Peter en de Wolf' te vervangen? Maar Winnie the Pooh kan ik niet plaatsen.

Wel een beetje dubbel dat ze Elsa's kasteel dan hier ook weer gaan recreëren terwijl dit ook net in de Studios gebouwd wordt. Er zijn keuzes genoeg maar waarschijnlijk willen ze het witte landschap van Peter en de Wolf dus hergebruiken.

Laten we zeggen dat het belangrijkste is dat ze groot onderhoud doen aan Le Pays des Contes de Fées. Winnie is een prima toevoeging en Frozen had van mij niet zo gehoeven, maar goed populair.

Hopelijk wordt het boek ook eindelijk eens aangepakt. Wat ziet dat er uit.
    Deze attractie verdiend echt even wat liefde.

DaltonTerror Volgens Looopings komt Winnie The Pooh op de plek van Hans en Grietje en Frozen inderdaad op de plek van Peter en de Wolf.

Wondersteffel Ik zat inderdaad net even te kijken, en dat lijkt inderdaad te kloppen. Plus buiten een slechte film uit 2014 heeft Disney geen directe referentie naar Hans en Grietje.

Weet niet of ik hier goed zit, maar probeer het toch; het word mij niet helemaal duidelijk of EMT nog mogelijk is met een ‘oud’ abonnement. Mijn abo is nog geldig tot maart volgend jaar, gelden de voorwaarden van toen ik het abo kocht of kan ik niet meer een uur eerder naar binnen? En bestaat de aparte entree voor de (voorheen) twee duurste abonnementen nog?

Je kan met een Magic Plus en Infinity nog gewoon gebruik maken van EMT zolang jouw abonnement nog niet is omgezet naar een Bronze of Silver pass.

JeroenD En bestaat de aparte entree voor de (voorheen) twee duurste abonnementen nog?

Nee, die bestaat niet meer. Je dient de normale entree te gebruiken die alle gasten gebruiken.

Disneyland Paris werkt verder aan overkappingen voor attracties en zitplaatsen. Na het Fuente del Oro restaurant is binnenkort ook het terras van Casey's Corner aan de beurt en zal de wachtrij van Tower of Terror volledig worden hertekend en overdekt. Later zou ook Peter Pan's Flight aan de beurt komen. Het nieuws was al iets langer bekend maar nu zijn er ook tekeningen:

Zo te zien wordt de Meet-n-Greet ook overdekt naast Casey's, zolang het maar kwaliteit is wat ze neerzetten.

Mocht ook wel eigenlijk. Laatst in de rij gestaan voor Peter Pan toen er een stortbui uit de lucht viel. Zeiknat tot op je onderbroek in slechts 5 minuten zelfs met een goede regenjas aan. We hebben toen nog geklaagd dat ze die rij wel eens mochten overkappen. Blij dat dat eindelijk gebeurd.

Hjalmar ik ben benieuwd of er voor die meet en greet hoek nog meer schaduw komt dan alleen de broodnodige overkapping voor de castmembers.
          Mijn dochter wilde perse met Stitch op de foto(begrijpelijk) maar die wachtrij van ruim 2 uur in een gierend hete zon is geen pretje.
          Dus hopelijk pakken ze dat ook nog aan.

5 bericht is samengevoegd vanaf tijdelijk disney overkappingen.|5 berichten zijn samengevoegd vanaf tijdelijk disney overkappingen.
          4 dagen later

100 jaar Walt Disney Studios wordt vandaag gevierd in het park.

Mirabel is zojuist voor het eerst in het park gespot.

De pre-parade bestaat uit een opnieuw beplakte Dream and shine brighter float.

2 maanden later

Brasserie Rosalie zal openen op vrijdag 8 december.