6 dagen later

Let op: Mensen met tickets zonder datum en Annual Passholders, moeten een reservatie doen voor ze het park kunnen bezoeken.

20 dagen later

Een 18-jarige heeft geprobeerd het resort op te komen met een automatisch wapen vol geladen. Hij is gestopt door beveiliging en het resort afgeleid.

Hjalmar We hebben al een correct op het originele artikel die gebost was waarbij het om het RER/SNCF station gaat en het wapen is nep. Eind goed al goed 😛

9 dagen later

Een van de weinige momenten in het jaar dat het station eruit ziet zoals hij bedoelt is. Belangrijker is het nieuwe embleem voor het station welke vandaag zichtbaar is geworden.

Hier het beeld wat het was. Jammer van de EDRR deksel.

24 dagen later

Premier Acces voor Pirates of the Caribbean is nu officieel open gegaan en heel eerlijk. Het is een schitterend klein gebouwtje geworden.

Hopelijk krijg Parijs eindelijk de kans hun vingers in de bouw van een nieuwe attractie in Disneyland Parc te mogen doen want dit ziet er oprecht schitterend uit.

Dit ziet er inderdaad goed uit. Volgens mij blijft het echter absoluut niet nodig om hier €5 voor neer te tellen, de capaciteit is enorm en die wachtrij heb ik nooit erg gevonden, loopt heel goed door.

Denk dat het eerder dient om de Ultimate Pass interessanter te maken.

DaltonTerror Denk dat het eerder dient om de Ultimate Pass interessanter te maken.

Ze mogen dan wellicht ook wel eens wat doen om de fotopas intressanter te maken. Bij mijn laatste bezoek waren bij ruim de helft van de karakters geen fotografen aanwezig en de foto's die in de attracties gemaakt worden zijn er niet alleen weinig, maar ook bar en bar slecht.

16 dagen later

Het resort zal voor het eerst, twee keer de avond show laten zien. Eentje zonder de vuur en vuurwerk effecten. Dit is een test om te zien of het voor bezoekers een toegevoegde waarde is.

Weer een schitterende toevoeging van Imagineering Paris.

Voor de verduidelijking, dit was het hiervoor

Hjalmar dat is mooi geworden. Ik denk dat de F&B cast members ook blij zullen zijn dat ze daar iets beschutter staan dan achter die kar onder een afdakje

een maand later