Mooi hoor die sleutels, alleen jammer dat ze binnen 10 seconden op zijn via Lineberty reserveringen... Om ze vervolgens binnen het uur voor het vijfvoudige op Ebay te zetten.

Dat boek gaat er wel komen, netzoals het Pirates en Phantom Manor boek. Hoewel in het begin vaaks slecht leverbaar, zijn die gelukkig niet limited edition en na een paar maanden wel goed te verkrijgen. Zoals het Pirates en Phantom Manor boek nu ook goed te verkrijgen is. 🙂

Nadat de eerste planter aan de kant van de bag check was weggehaald, wordt momenteel de tweede weggehaald om een semi permanente bag check te maken. Zoals we dit in Orlando kennen.

ik persoonlijk vind dit geen goed idee om zoveel groen weg te halen. Dat maakt het plein echt heel open en overweldigd. Plus, je aanloop is nu niet meer met een verrassing van het hotel. Maar goed, dat is denk ik meer een persoonlijke voorkeur.

een maand later

Geloof het of niet, maar Shanghai Disneyland heeft eindelijk zijn ster gekregen op de hub!

Eindelijk. Ik was al bang dat ze dit hele kompas waren vergeten.

Niet gedacht dat dit ooit nog mocht gaan gebeuren 😂👌 Toch nog in ieder geval één voordeel van het eigendom worden van de Walt Disney Company... 🙃

Demin Zijn de anderen allemaal in het Engels? Dat weet ik nu eigenlijk niet. Zou wel stom zijn dan.

Nee hoor. Die zijn ook in de taal van het land waar het park ligt. Verwacht dat het kompas in Tokyo Disney in het japans is en bij Shanghai Disney in het chinees.

Jailsamer Heeft waarschijnlijk geen prioriteit gehad aangezien dat hele plein op de schop is gegaan/gaat, nu was waarschijnlijk dit gedeelte gedaan.

ppc-anoniem-2 Voor zover ik weet is Parijs de enige die zo'n kompas heeft liggen op hun esplanade. Althans ik kan mij niet herinneren dat de Hong Kong, Shanghai of Orlando dit hadden.

Jailsamer Aangezien het park tot 2017 geen onderdeel uitmaakte van Walt Disney Company, en het park al genoeg problemen qua onderhoud had in de gewone parken lijkt mij dit absoluut geen top prioriteit. Liever dat de attracties gewoon normaal draaien en goed erbij liggen dan dat er een extra tegen wordt gelegd voor Shanghai Disneyland.

Zoals SvenDonut zegt, dit heeft absoluut geen prioriteit en aangezien het park de esplanade een enorme onderhoudsbeurt geeft, is het een simpele kleine toevoeging. Laten we wel wezen, het zal niet ineens 10.000 bezoekers meer trekken omdat er nu zo'n tegel is gelegd. Dat is gewoon een leuk extraatje zoals alleen Disney dat eigenlijk doet.

Oke, maar hoeveel werk is het nou echt om een extra tegel op de grond te leggen? Het kompas is minstens 5 jaar incompleet geweest, opnieuw een Disney onwaardige actie. Typisch Frans dus...

In disney wordt alles in een laagje beton gelegd en gevoegd en de oude tegels moeten eruit gehakt worden.
      Opzich is dit natuurlijk meer werk dan een gemiddeld pad in nederland.

Wetende van de situatie van Disney in de voorgaande jaren kan ik nu niet echt zeggen dat dit typisch Frans is.
      In mijn ogen meer een bewuste keus om het geld en aandacht ergens anders aan te spenderen.

DLPReport op Twitter heeft even een aantal updates gegeven van alle onderhoud die gedaan wordt in het park. Het resort heeft nog nooit zoveel liefde gehad als nu en ik kan werkelijk waar niet wachten om het park weer eens te bezoeken na 2 jaar 😃

Hjalmar Nice! Tijd zat nu natuurlijk en je wilt je personeel toch wat laten doen. Grappig eigenlijk dat, los van Disney, we dit natuurlijk in veel parken hadden in de winter. Toen was er nog best wat tijd om dit allemaal jaarlijks te doen.

Ik wil naar Disney.
        .
        of elk willekeurig ander pretpark op dit moment

Ik ben vooral erg benieuwd naar de opgeknapte Sneeuwwitje-darkride! In mijn ogen echt de meest underrated attractie van Disney. Hopelijk werken alle effecten in het donkere bos weer goed!

15 dagen later

De kleine winkeltjes naast Rainforest Café zijn bijna klaar. Het zou het begin zijn van de toekomst van Disney Village. De naam wordt "The Tiny Shops".

DLP Rescue Rangers heeft twee foto's geplaatst van het nieuwe Hotel New York - The art of Marvel.