Heb eens gekeken naar de openingstijden vanaf 1 april. De gehele maand april is het Disneyland Park open tot 23 uur en het Walt Disney Studios Park tot 22 uur. Zelfs in de week buiten de Paasvakantie. Lijkt dit correct en willen ze echt wel groots inzetten?
Kleine nieuwtjes en geruchten uit Disneyland Parijs
DaltonTerror Dit is al sinds de introductie van Disney Dreams in 2012. De openingstijden worden traditioneel pas weer ingekort na de zomervakantie rond eind augustus/september. Enkel de afgelopen twee jaren waren ze anders door corona.
De geruchten voor een re-theming bij SpaceMountain worden steeds hardnekkiger. Inmagineers gespot bij de attractie.
Bron: Themainstreetnews Twitter
- Bijgewerkt
Dit zal niet echt een klein nieuwtje worden, maar het Star Wars themagebied wat oorspronkelijk in het Walt Disney Studios park moest komen is te zien op een tablet...
- Bijgewerkt
Fake dus
Aah dat is erg jammer...
Heel jammer dit, ik roep dit namelijk al jaren.
Jammer dat het fake is maar een Star Wars gebied daar en/of tussen Star Tours en It's a small world zou een prima plek zijn en zou stukken beter werken dan in ieder park een stukje star wars.
Misschien niet echt maar het zou toch wel geweldig zijn. "La Guerre des Étoiles" blijft in Frankrijk enorm populair en staat er op de derde plaats van meeste bioscoopbezoekers ooit. Dat dit land geannuleerd zou zijn zou ik vreemd vinden, ik denk namelijk dat men hier een stuk meer merchandise van zou verkopen dan bijvoorbeeld Avatar.
Persoonlijk zou het in de Studios ook goed passen, omdat ik een uitbreiding van het Jules Verne thema in Discoveryland beter zou vinden. Maar dit is geen IP dus dit zal er nooit meer komen vrees ik. Dan is Star Wars zeker een goede vervanger en er is best wel wat ruimte in die hoek. Ik zie het graag komen!
Ik dacht al meteen dat die foto niet kon kloppen, puur door de afmetingen. Een schijnbaar exacte kopie van Amerika achter de Space Mountain? Daar is de ruimte er niet voor. Op die plek kan je nog een exacte kopie zetten van de SM en dan is je ruimte ver op want dan zit je tegen de sporen van de Rer aan. Tenzij je die gaat overkappen maar dan is het wel heel wat pas en maatwerk. En pokkeduur om te zetten. Een kleinere infill zie ik er nog kunnen komen.
Ik verwacht de 12e grootse aankondigingen. Of is het Wishfull thinking?
Ik verwacht niets meer dan een openingsjaar en seizoen voor Frozen met een of meerdere nieuwe concept arts.
Oftewel, een paar nieuwe videootjes voor Star Tours zodat ze weer jaren dit kunnen zonder echt iets nieuws te bouwen. Wat blijft DLP een dikke middelvinger naar zijn gasten opsteken.
- Bijgewerkt
Marco Tja, ik begrijp jou reactie helemaal.
Waarschijnlijk gaat Parijs dit de grote nieuw beleving van 2024 noemen.