4 dagen later

Dit wordt wel echt een super graaf gebiedje!

17 dagen later

Op dit filmpje zie je perfect hoe goed Universal kinetische elementen in het gebied heeft weten te verwerken, het enige commentaar dat ik had was de verlichting... maar toen realiseerde ik me dat dat grotendeels werkverlichting was. 😅

10 dagen later

Wie is er klaar voor voor een ritje in Mario Kart: Koopa's Challenge?

Number of courses full of surprises, appear in front of you with the latest technology unique to the park

Ride Time: 5 Min.
Number of riders: 4
Height restriction: 42"

Bron: @ThomasPussyCat

WOah! dat ziet er toch wel heel vet uit! Dat stuur met een een soort game console lijkt mij dat je toch echt wel kan spelen zoals in een Super Mario Kart computer game. 😃

Wat me nog opvalt op de screenshots: geen augmented reality brillen te zien bij de 'bezoekers' in de karts. Geen idee of het al eerder ontkracht was, maar het gerucht ging een tijdje dat zulke brillen gebruikt zouden worden voor het gebruik van AR-effecten tijdens de rit. Blij toe trouwens als dit enkel een foutief gerucht blijkt te zijn.

JorisR Op de tweede foto zie je wel dat gasten aan "shell throwing" doen, dus wellicht is het puur voor een promo fotoshoot dat ze zonder brillen op zitten. Ik vraag me anders af hoe ze de Mario Kart effecten interactief kunnen laten zijn.

Edit: duidelijkere foto

een maand later

Het geheel gaat er steeds levendiger uitzien. Echt heel erg tof!

Echt heel tof al die effecten. Nadeel, het gaat gelijk opvallen als er iets stil staat, daar gaan ze heel veel werk aan hebben...

Hahaha wow, alles beweegt gewoon daar!
      Nu zal een dingetje wat stil staat wel mee vallen, maar dat moet toch een beste partij onderhoud gaan kosten 😅

Ik gok erop dat bewegende onderdelen dmv 1 motor word aangestuurd dus in geval van problemen is het alleen een aandrijving vervangen.
      Want die draaiende munten bijvoorbeeld gaan wel heel eng synchroon, lijkt mij sterk dat die allemaal afzonderlijk aangestuurd worden.

23 dagen later

Een nieuwe luchtfoto van het Mario themagebied.

Cerveza wat een drukke bedoening daar, alles op elkaar gepropt... Hoop dat het vanaf de grond er beter uitziet.

Die witte trap steekt echt vreselijk af tegen de rest van het gebied. Waarom had die niet gewoon netjes de kleuren van het pad kunnen hebben.

Ik ben persoonlijk bang dat dit gebied echt super populair gaat worden, waarbij het te weinig ruimte heeft om de mensen aan te kunnen. Maar ik laat mij graag overgehaald worden dat het niet zo is.

Ik heb ook echt het idee dat het heel krap is, maar wie weet valt het mee in het echt.

Hjalmar Die witte trap steekt inderdaad af tegenover de rest.
          Maar esthetisch klopt het wel met de games, in de games zijn trappen die "handgemaakt" zijn over het algemeen ook wit of marmerachtig.
          Andere trappen of overbruggingen zijn meestal die bakstenen vierkanten blokken, houten balken, of simpel een touwbrug.
          In het spel werkt dit prima natuurlijk, maar in de echte wereld word dat toch onderhoudsgevoelig als daar een massa mensen per dag over heen gaan.
          Ook gezien het punt waar je vandaan komt (het kasteel) is de overgang over het algemeen naar een andere wereld ook een witte trap zover ik mij kan herinneren in de spellen, dus logisch is het wel, maar inderdaad of het smaakvol is dat is inderdaad een ander ding.