Super Nintendo World Japan
- Bijgewerkt
Wat een enorm tof gebied lijkt dit te gaan worden zeg, en met al die bewegende onderdelen in ieder geval een van de meest Dynamische. Waar de Harry Potter, Avatar en Galaxy´s Edge gebieden qua exterieur zo goed als geen bewegende onderdelen hebben lijkt hier juist de beweging voorop te staan. Ben enorm benieuwd
Piet_Verdriet Je presenteert het als een feit, maar zoals ook in het artikel staat is dit een gerucht. Erg aannemelijk uiteraard, maar officieel is de opening nog niet uitgesteld
"The same financial newspaper that reported on this news has also stated that it’s possible the land could still open this year, though it’s very likely to be delayed further into 2021"
- Bijgewerkt
Piet_Verdriet Ah jammer, dan is het nu wél officieel. Maar 3 dagen geleden had Universal Japan nog geen statement gemaakt, toen waren het enkel geruchten vanuit een Japanse krant Nog steeds wordt overigens geen 2021 genoemd, maar is uiteraard wel aannemelijk.
Het statement vanuit Universal is overigens als volgt:
"Regarding “SUPER NINTENDO WORLD,” which aims to open before the Tokyo Olympics, we are considering introducing it in line with the future increase in the number of customers and will announce the opening time around this fall."
- Bijgewerkt
Dit wordt wel echt een super graaf gebiedje!
Details voor de Yoshi ride
Op dit filmpje zie je perfect hoe goed Universal kinetische elementen in het gebied heeft weten te verwerken, het enige commentaar dat ik had was de verlichting... maar toen realiseerde ik me dat dat grotendeels werkverlichting was.
- Bijgewerkt
WOah! dat ziet er toch wel heel vet uit! Dat stuur met een een soort game console lijkt mij dat je toch echt wel kan spelen zoals in een Super Mario Kart computer game.
- Bijgewerkt
Wat me nog opvalt op de screenshots: geen augmented reality brillen te zien bij de 'bezoekers' in de karts. Geen idee of het al eerder ontkracht was, maar het gerucht ging een tijdje dat zulke brillen gebruikt zouden worden voor het gebruik van AR-effecten tijdens de rit. Blij toe trouwens als dit enkel een foutief gerucht blijkt te zijn.
Het geheel gaat er steeds levendiger uitzien. Echt heel erg tof!
Echt heel tof al die effecten. Nadeel, het gaat gelijk opvallen als er iets stil staat, daar gaan ze heel veel werk aan hebben...
Hahaha wow, alles beweegt gewoon daar!
Nu zal een dingetje wat stil staat wel mee vallen, maar dat moet toch een beste partij onderhoud gaan kosten
Ik gok erop dat bewegende onderdelen dmv 1 motor word aangestuurd dus in geval van problemen is het alleen een aandrijving vervangen.
Want die draaiende munten bijvoorbeeld gaan wel heel eng synchroon, lijkt mij sterk dat die allemaal afzonderlijk aangestuurd worden.
- Bijgewerkt
Een nieuwe luchtfoto van het Mario themagebied.