Hahaha wow, alles beweegt gewoon daar!
Nu zal een dingetje wat stil staat wel mee vallen, maar dat moet toch een beste partij onderhoud gaan kosten
Super Nintendo World Japan
Ik gok erop dat bewegende onderdelen dmv 1 motor word aangestuurd dus in geval van problemen is het alleen een aandrijving vervangen.
Want die draaiende munten bijvoorbeeld gaan wel heel eng synchroon, lijkt mij sterk dat die allemaal afzonderlijk aangestuurd worden.
- Bijgewerkt
Een nieuwe luchtfoto van het Mario themagebied.
Cerveza wat een drukke bedoening daar, alles op elkaar gepropt... Hoop dat het vanaf de grond er beter uitziet.
Die witte trap steekt echt vreselijk af tegen de rest van het gebied. Waarom had die niet gewoon netjes de kleuren van het pad kunnen hebben.
Ik ben persoonlijk bang dat dit gebied echt super populair gaat worden, waarbij het te weinig ruimte heeft om de mensen aan te kunnen. Maar ik laat mij graag overgehaald worden dat het niet zo is.
Ik heb ook echt het idee dat het heel krap is, maar wie weet valt het mee in het echt.
Hjalmar Die witte trap steekt inderdaad af tegenover de rest.
Maar esthetisch klopt het wel met de games, in de games zijn trappen die "handgemaakt" zijn over het algemeen ook wit of marmerachtig.
Andere trappen of overbruggingen zijn meestal die bakstenen vierkanten blokken, houten balken, of simpel een touwbrug.
In het spel werkt dit prima natuurlijk, maar in de echte wereld word dat toch onderhoudsgevoelig als daar een massa mensen per dag over heen gaan.
Ook gezien het punt waar je vandaan komt (het kasteel) is de overgang over het algemeen naar een andere wereld ook een witte trap zover ik mij kan herinneren in de spellen, dus logisch is het wel, maar inderdaad of het smaakvol is dat is inderdaad een ander ding.
- Bijgewerkt
opening spring 2021!
Ja, Japanners weten hoe je dit soort dingen moet doen
Ja, die snacks zien er heel kawaii (schattig) uit. Die zullen wel goed lopen. Hopelijk komen die snacks uiteindelijk ook naar de andere versies, ook hier in het westen zullen dit soort instagrammable producten het goed doen.
De eerste beelden van binnen de Mario Kart ride.
Het ziet er werkelijk fantastisch uit hoor
Uhmmmm, wow
Wow, de eerste foto leek gwn op een concept art, dit ziet er zo fantastisch uit en zo realistisch en immersive.
Dit ziet er echt waanzinnig uit, thematisatie zoals Universal dat kan. Hopelijk over 2 jaar in het echt bekijken.
De foto's zijn echt zwaar bewerkt! Het zal er ongetwijfeld op lijken, maar je ziet al verschil tussen het filmpje en de foto's.
De foto’s zien er erg gaaf uit! Ik ben alleen erg benieuwd naar de AR in de Mario kart ride. Ik vraag me af, hoe en of deze goed gaat werken. Ik ben benieuwd of het niet misselijkmakend gaat zijn. AR staat er toch nog om bekend dat het geen heel groot zicht-veld heeft, dus ben erg benieuwd hoe dat gaat werken in een bewegende ride.
LuukSky welk filmpje?
Overigens zien de foto's met de Mario Kart trein en de Symbolica achtige trap naar Bowser er wel echt (goed) uit. Is dit de eerste achtbaantrein waar elk segment zijn eigen body heeft gekregen? Lekker kleurrijk, zoals het hoort bij een Mario gebied!
The_Real_Infernape Voor zover ik het weet is de Mario Kart ride GEEN achtbaan.
Het filmpje van 1,30 minuten geplaatst door Bloomberg Quicktake dat in dezelfde post van Piet_Verdriet staat.
Ziet er bijzonder goed uit, maar het zal geen makkelijke attractie worden om Corona proof te maken met alle helmen en dingen die je kunt aanraken. Jammer om te horen dat iedereen eigenlijk hetzelfde zegt over de grote van het gebied. Het is eigenlijk gewoon te klein.