Demin Donkey Kong kan je ondertussen als spin-off serie beschouwen maar doet nog wel standaard mee bij de Mario Kart/Party/Sports games.

Sorry als dit off-topic is, maar Mario is stiekem een spin-off van Donkey Kong en niet andersom 😉

luc136 Mario is stiekem een spin-off van Donkey Kong en niet andersom

En heette toen Jump Man en niet Mario 😉

Ik kwam deze video tegen op Youtube.
    Met wat beweging van Yoshi en draaiende muntjes in Super Nintendo World.
    Ziet er zeker niet slecht uit naar mijn mening!

Ik ben heeeel erg benieuwd! Waar gevoelsmatig de mensen bij Harry Potter komen voor de 'wereld' zelf en de attractie de kers op de taart is lijkt me dat hier andersom. Mensen komen voor de Mario Kart ride en de wereld eromheen is de kers op de taart. Van de niet-pretparkmensen die ik ken zegt iedereen 'ik wil het' als je zegt dat er momenteel een real life Mario Kart gebouwd wordt.

Aangezien de attractie is aangekondigd voor 3 parken en al gebouwd wordt in 2 lijkt Universal ook zelfverzekerd dat het een knaller gaat worden. Ik kan in ieder geval niet wachten om plaats te nemen in een kart, door de bochten te slippen en bedolven te worden onder banenschillen en rode shells. En het gebied? Dat is mooi meegenomen en ziet er met de vele dynamische elementen erg tof uit😃

luc136 Het is een beetje zout op slakken leggen, maar Mario/Jumpman was toch echt het hoofdpersonage in de eerste Donkey Kong game, en daarna de duidelijk de consistente factor in de serie. Donkey Kong als een serie is pas jaren later als een spin-off ontwikkeld, en is volgens het verhaal niet eens dezelfde aap als uit 1981. 👼 Maar goed: Het is in ieder geval leuk om te zien dat er ook in deze community meerdere mensen te vinden zijn die Nintendo een warm hart toedragen, des de vreemder dat dit topic pas zo laat is aangemaakt...

JeepeeB Splatoon als attractie, het enige wat ik dan kom ik ook niet verder dan zoiets als “Maus am Chocolate” ik zie er nog niet een waanzinnige dark ride in verder of op een andere manier een ride.

Aangezien Universal Creative bereid lijkt om te investeren in nieuwe ritsystemen voor hun 'E-tickets' (HP:Forbidden Journey of nu de Mario Kart ride) zie ik daar iets voor me wat echt een Maus au Chocolat 2.0 zou worden: Feitelijk een kruising tussen een powered coaster, een controlled spinning coaster & een midway Mania-achtige attractie. Met naast schermen in ieder geval in een gedeelte van de ride volledig 'geprojection mapte' fysieke decors, die in real time ondergeïnkt kunnen worden door de gasten. Waar men het dan vervolgens geheel in de stijl van Splatoon als twee teams tegen elkaar opneemt om jouw kleur/team de hoogste score/bedekkingsgraad te halen. Die teams/kleuren kunnen ze dan gelijk om de zoveel tijd aanpassen om de attractie een beetje fresh te houden. Verder leent de serie zich heel goed voor een (Corona-onvriendelijke, maar dat virus moet toch een keertje onder de duim worden gekregen) The Void-achtige VR-experience.

Jammer, maar weinig verrassend. Het outdoor-gedeelte lijkt ondertussen al aardig af, maar hoe het van binnen met de afwerking zit, is nog maar de vraag. Daarnaast zal Universal het momentum van zo'n grote opening niet willen missen en dus in ieder geval over deze periode proberen te tillen.

Wat een enorm tof gebied lijkt dit te gaan worden zeg, en met al die bewegende onderdelen in ieder geval een van de meest Dynamische. Waar de Harry Potter, Avatar en Galaxy´s Edge gebieden qua exterieur zo goed als geen bewegende onderdelen hebben lijkt hier juist de beweging voorop te staan. Ben enorm benieuwd 😃

Piet_Verdriet Je presenteert het als een feit, maar zoals ook in het artikel staat is dit een gerucht. Erg aannemelijk uiteraard, maar officieel is de opening nog niet uitgesteld 🙂

"The same financial newspaper that reported on this news has also stated that it’s possible the land could still open this year, though it’s very likely to be delayed further into 2021"

Piet_Verdriet Ah jammer, dan is het nu wél officieel. Maar 3 dagen geleden had Universal Japan nog geen statement gemaakt, toen waren het enkel geruchten vanuit een Japanse krant 😉 Nog steeds wordt overigens geen 2021 genoemd, maar is uiteraard wel aannemelijk.

Het statement vanuit Universal is overigens als volgt:

"Regarding “SUPER NINTENDO WORLD,” which aims to open before the Tokyo Olympics, we are considering introducing it in line with the future increase in the number of customers and will announce the opening time around this fall."

4 dagen later

Dit wordt wel echt een super graaf gebiedje!

17 dagen later

Op dit filmpje zie je perfect hoe goed Universal kinetische elementen in het gebied heeft weten te verwerken, het enige commentaar dat ik had was de verlichting... maar toen realiseerde ik me dat dat grotendeels werkverlichting was. 😅

10 dagen later

Wie is er klaar voor voor een ritje in Mario Kart: Koopa's Challenge?

Number of courses full of surprises, appear in front of you with the latest technology unique to the park

Ride Time: 5 Min.
      Number of riders: 4
      Height restriction: 42"

Bron: @ThomasPussyCat

WOah! dat ziet er toch wel heel vet uit! Dat stuur met een een soort game console lijkt mij dat je toch echt wel kan spelen zoals in een Super Mario Kart computer game. 😃